Nyttigare alternativ till att grilla korv?
Viktväktarna har korv med låg fetthalt. Finns på Ica.
Viktväktarna har korv med låg fetthalt. Finns på Ica.
Grönsaksspett med pitabröd :) mums!
Äsch lite kan man väl få unna sig haha ;)
Det är mycket bra for de goda bakterierna i tarm/mage.
Det är mycket bra for de goda bakterierna i tarm/mage.
Tack för omtanken men är snarare underviktig :)
Jag bantar inte med viktväktarna. Dina åsikter om deras bantingsrörelse får du ta i en annan tråd.
Men det finns en korv av märket viktväktarna som har 3% fett. Den äter jag ibland om det ska grillas, och den smakar som en vanlig grillkorv tycker jag.
Lika fritt land för henne att svara dig. Inte speciellt trevligt att skriva tjockis till andra människor. Ett fritt land innebär inte att man behöver vara otrevlig mot folk.
Jag bryr mig när människor är otrevliga mot andra. Att du nu dessutom är mer elak gör att jag bryr mig än mer. Jag tycker inte mobbning hör hemma i vårt samhälle.
Men jisses vad har du emot överviktiga? Lägg av.
Erkänner du att du är tjock eller ska du ljuga om det? Annars hade väl du inte vetat om hur det är att banta med VV. Tycker du det är okej att vi därför kallar dig tjockis i resten av tråden?
Om du inte vill bli kallad tjockis i ett anonymt forum föreslår jag starkt att du låter bli att kalla andra för det. Om du inte vill bli påhoppad själv, gå inte på andra. Du förutsätter saker om TS men begär att andra inte ska göra det om dig.
En väldigt gammal och enkelt regel: Gör inte mot andra det du inte vill andra ska göra mot dig.