Oförklarligt barnlösa, IVF. Någon mer?
Vi är också oförklarligt barnlösa. Fyra ivf:er har vi gått igenom som endast resulterat i 2 välutvecklade embryon. Ingen av de två har dock fäst sig. Nu är vi utskrivna från Sahlgrenska och letar ihjäl oss efter andra kliniker som passar oss. Vi vägrar acceptera ordet ?oförklarlig? vi är båda övertygade om att det finns en förklaring. ?Ni matchar? inte har vi också fått höra, bullshit säger vi. De är bara inte villiga att kolla upp allt som kan vara fel.
Lycka till för er som precis börjat. Ta tips från mig och skaffa er samtalshjälp som är expert på barnlöshet. En ivf väg är ALDRIG smärtfri och även om man har underbara människor runt sig som mer än gärna ställer upp på att lyssna så har de ändå ingen aning.
Lycka till!
vi har också hört att vi inte matchar, låter ju väldigt konstigt. Måste ju finnas någon annan anledning än de kan man tycka..
Ni har inte funderingar om att åka till Danmark? Där är det ju också billigare, även hört väldigt bra om dom :)
Än så länge mår jag helt ok, är inställd på att det inte kommer lyckas första gången, så blir man inte så besviken. Men funkar det inte andra så kommer jag nog ta kontakt och prata med någon.
Stort lycka till detsamma!!