Inlägg från: Ina82 |Visa alla inlägg
  • Ina82

Kan detta stämma?

Jag hade helt missat första månaden av graviditeten. Mensen var borta men jag testade bara negativt på grav.test så jag trodde jag hoppat över äl. Vi skulle börja söka orsaken till alla mina missfall när han såg jag var gravid på vul.

• Ina82
    beso skrev 2018-01-04 12:28:48 följande:

Vaaa!! :o Wooow! Grattis! Hur långt gången är du tror du? Har du gjort vul?

:D Hon fyller snart 2 år... och blir storasyster om några månader :)
  • Ina82
    beso skrev 2018-01-04 12:56:37 följande:

Är d sant! :) Grattis! :) Hur många mf hade du innan henne? I vilken v fick du dina mf? Fick du mf innan denna grav oxå? Blir så glad höra när det går bra för dom som kämpat så! :)

Jag har två pojkar som fyller 15 och 12 i år. Innan min andra son hade jag jättemånga missfall.

Jag hade 2 mf innan dottern och det var först då de började söka orsak (innan sa de bara -du är ung försök igen). Jag har 21 dagar mellan menstruationerna så de hinner inte fästa ordentligt (progesteron förlänger tiden det kan fästa). Av misstag hade jag snubblat över progesteronbrist och funnit ett naturligt medel på nätet (baserat på jamsrot) som jag hade använt under månaden jag inte visste om henne. Men jag slutade använda salvan när testet visade negativt - men tydligen var det tillräcklig mängd för att det skulle fungera. :) Inga missfall denna gång :) denna graviditet har jag inte använt progesteron för jag klottade och blödde tidigt och trodde något var fel med babyn. I ett tidigt vul v 7 visade det sig att allt var bra med babyn och det såg ut som den fäst riktigt bra. (Är i vecka 25+0 idag) Läkaren ville jag skulle leva som vanligt och det har jag gjort. Mina missfall har inträffat mellan v 6-8.

Ibland måste man kämpa för det man vill ha. :)

Hur mår du? Kram
Svar på tråden Kan detta stämma?