Tjejsex, en dröm....
Jag är ny här o de är för jag inte vet var jag ska vända mig riktigt. Men här bords det väl inte vara fel att börja. De är så att jag har en sambo och två fantastiska barn. Hus och ett fint jobb. Jag borde kånna att livet är komplett men det saknas tyvärr något, en riktig väninna. En sån man kan dela allt med. Har en dröm sedan många år jag inte kan hålla inne för mig själv mer och det är att ha en tjej mer i sängen. Dels som ?min egen? men också att leka med min sambo med. Det är smek, slick och gos från en tjej jag drömmer om och min sambo har full förståelse. Han skulle gärna se på, om vi tillät det såklart ;) Eftersom det finna barn iblandat så ska högsta respekt ske till dom, detta är mitt privatliv och min önskan och barnen ska ej bli påverkade på något vis. Jag kommer aldrig känna mig hel innnn jag får smeka en annan kvinnas kropp. Leka och gosa. Slicka och bara tumla runt i lakanen med mjuka kroppar.
Finna det fler som känner samm längtan? Bara ventilera lite och trigga varandra här är nog för mig. Finns fler med kroppar som längtar efter mjukt och lent tjejsex?