Har gjort bort mej, hittar ingen lösning
Jag har gjort bort mej något fruktansvärt, eller rättare sagt jag är dum i huvudet.
Min dotter fyller 15 år i veckan som kommer, och hade önskat sej en mobiltelefon.
Jag letade och letade på annonssidor, för att hitta den bästa begagnade för max 1000:-. Hittade en på Citiboard för 1000:-. Fick kontakt med säljare och den fanns kvar. Så jag köpte den och Swishade över pengar (dum som jag var). Nu får jag ingen kontakt med säljare, han svarar inte på mina meddelanden. Och nej, han har inte skickat något paket. Jag är sjukpensionär så ekonomin är inte så bra som de flestas. Nu har jag alltså inga pengar kvar till någon present, hur kunde jag vara så dum, jag har gråtit hela natten över min dumhet. Jag tror att min dotter kommer att förstå, men hon kommer att bli så ledsen, det är väl detta som gör allra mest ont.Hon fick inte så mycket i julklapp heller, jag sa ju att hon skulle få en finare dyrare present till födelsedagen och nu blir det liksom ingenting. Hur kunde jag vara så dum.
Vill väl egentligen inget särskilt med inlägget, måste bara skriva av mej om min dumhet för någon.