• Anonym ((..))

Han lovade dem sova över

8 personer låter mycket. Varför kan dem inte bo på hotellet? Har dem inte råd eller vad?

• Anonym ((..))
    Anonym (Less) skrev 2017-12-31 21:04:42 följande:
    Och vem ger honom mandat att köra över mig?

Nej jag kan inte sova i deras sängar, det är alldeles för tunna madrasser för min rygg.

Och jag tycker jättebra om hans familj, men vill ändå inte ha dem sovandes här. De är högljudda och har ingen känsla för personligt utrymme. Sen sover de länge på morgonen och anser att barnen ska vara tysta tills de vaknat.
    1 av 365 dagar.... det kan väl du hålla ut eller
  • Anonym ((..))
    Anonym (GS) skrev 2017-12-31 19:58:19 följande:

Jag tycker inte att det handlar om självupptagenhet, det handlar om att man bör vara överens om en sådan här sak, speciellt som det verkar vara TS som ska fixa allting, maken har tydligen bara bjudit in alla att sova över utan att ha sett till att de är överens. 

Jag hade också tyckt att det var jobbigt, det är inte lite jobb det innebär att först fixa nyårsfest och sedan se till att ordna sovplats och frukost åt så många. Att dessutom bli utkastad ur sin säng för att någon annan ska sova där, oavsett anledning, hade varit droppen som fått bägaren att rinna över för mig (om den inte gjort det redan). 

Låter som en utländsk familj
  • Anonym ((..))
    Anonym (Less) skrev 2017-12-31 21:10:39 följande:
    Det är hans syskon med man och barn också.

Ingen av dem har bil, de tar tåget.
    TS lägger mer tid på att svara på forumet än att umgås med sin mans familj och släkt. Lär nog inte vara ett bra förhållande de har
  • Anonym ((..))
    hurtänktedunu skrev 2017-12-31 21:48:29 följande:
    håller helt med där. Han skulle haft en dialog med dig självklart men nu är det som det är. varför göra det till en större sak än vad det är?
    Det är liksom 1(!) natt. varför göra det så stort. i morgon är det över. vad de gäller att barnen ska vara tysta hade jag upplyst dom om att barnen bor där och dom får bete sig som vanlig och vill dom ha sovmorgon och tyst får dom sova hemma. Där är jag helt på din sida.
    Men vilka ansåg att det ska vara tyst när dem sover. TS mans syskon har ju egna barn, så då kan dem inte begära att barnen ska vara tysta. Vill dem ha det tyst så borde dem ta sig in till hotellet. 
Svar på tråden Han lovade dem sova över