Inlägg från: hurtänktedunu |Visa alla inlägg
  • hurtänktedunu

Han lovade dem sova över

Det enda problemet jag ser här är bara att din man inte sagt något. Man kör ju en dialog. Men självklart erbjuder man plats. Håller på det med att finns det hjärterum så finns det stjärterum.
    Självklart skulle jag erbjuda min säng om dom har problem med kroppen. jag erbjuder alltid våra gäster vår säng så lägger vi oss inne hos barnen eller så trycker vi in barnen i vår säng med oss så får gästerna barnens rum. Men helt ärligt verkar du bara se dig själv och era behov. Du SKA sova i din säng och barnen SKA sova i sina sängar.
    Tur du inte är min familj.

• hurtänktedunu
    Anonym (Less) skrev 2017-12-31 20:49:23 följande:
    Och jag ska behöva ha ont och sova dåligt för något jag inte ens blivit tillfrågad om?

Jag vill inte ha dem sovandes här, jag börjar redan bli galen på att ha dem här.
    Så du menar att du inte kan sova bredvid något utav barnen? Lite skillnad att lägga svärföräldrarna på en tunn madrass eller på soffan mot att du sover med barnen.
    Ibland eller väldigt ofta tycker inte folk om sina svärföräldrar osv men vet du vad. Det är din mans familj och uppenbarligen vill han ha dom där så vem ger dig mandat?
    I en relation ställer man upp för varandra och tänker utanför sin egen lilla box och ser till andras känslor.
  • hurtänktedunu
    Anonym (Less) skrev 2017-12-31 21:04:42 följande:
    Och vem ger honom mandat att köra över mig?

Nej jag kan inte sova i deras sängar, det är alldeles för tunna madrasser för min rygg.

Och jag tycker jättebra om hans familj, men vill ändå inte ha dem sovandes här. De är högljudda och har ingen känsla för personligt utrymme. Sen sover de länge på morgonen och anser att barnen ska vara tysta tills de vaknat.
    håller helt med där. Han skulle haft en dialog med dig självklart men nu är det som det är. varför göra det till en större sak än vad det är?
    Det är liksom 1(!) natt. varför göra det så stort. i morgon är det över. vad de gäller att barnen ska vara tysta hade jag upplyst dom om att barnen bor där och dom får bete sig som vanlig och vill dom ha sovmorgon och tyst får dom sova hemma. Där är jag helt på din sida.
Svar på tråden Han lovade dem sova över