• monn

RMC Malmö

Vi skickade egenremiss i oktober-november (minns inte riktigt för det vart några turer fram och tillbaka med vissa grejjer), lämnade blodprover och fick första undersökningstiden i februari tror jag, tog lite där, sedan någon månads väntetid på behandling! Tycker personalen har varit superbra :)

• monn

Vi skickade egenremiss i oktober-november (minns inte riktigt för det vart några turer fram och tillbaka med vissa grejjer), lämnade blodprover och fick första undersökningstiden i februari tror jag, tog lite där, sedan någon månads väntetid på behandling! Tycker personalen har varit superbra :)

• monn

Det låter som en bra anledning. Min gynekolog sade att vi likagärna som hon kunde skicka en egenremiss! Har man inga barn sedan innan tillsammans, är skrivna tillsammans på samma adress och har försökt mer än ett år så får man oftast hjälp kostnadsfritt :)

Ida3434 skrev 2017-12-30 21:00:38 följande:

Tack för tipset. Vi har lite problem med att få iväg en remiss från landstinget. Vad är orsaken till att man skickar en själv istället? 

Svar på tråden RMC Malmö