Min Flickvän Vill Aldrig Ha Sex Längre
Jag har samma problem fast jag är tjej (20) . Har varit tillsammans med min kille (25) i 2 år och vi har haft ett bra sexliv fram tills förra året, då han va otrogen medan jag genomgick en abort. Sen dess har det gått utför, men vet inte om det beror på det.. han säger att han inte är sugen, men antar att det beror på att han runkar och får ut det han behöver.. är trött på att bli bortvald och fortfarande kämpa för något som aldrig verkar bli bra.
har har varit otrogen ett flertal gånger och runkar på jobbet, när jag sover osv istället för att ha sex med mig. Har jag tur så har vi sex när jag är hemma en hel dag på helgen, då han inte jobbat och inte kan runka. Han har nyligen skrivit till ca 10 andra tjejer och bett om bilder, och fortfarande inget sex. Missförstå mig rätt men jag har inte svårt att få killar, om det är tillåtet att säga så. Så jag förstår inte riktigt vad jag gör för fel? Eller så har jag bara en porrmisbrukare till kille?
Med det sagt, så tycker jag att du ska prata med henne och fråga om det är en övergående svacka eller om hon bara inte har lika stort behov som du har (för vi alla är ju olika) eller så tycker jag med handen på hjärtat att du ska överväga om du vill leva kvar med just henne, för jag själv har väntat på bättre tider i ca 1 år nu och jag börjar tröttna. Självklart är inte sex allt men det är en del av kärleken, så för mig är det en stor del och antar att det är det för dig med?
För vissa är sex viktigare än för andra, vissa kanske tappat gnistan, vissa är osäkra i sig själva medan vissa onanerar eller är otrogna. Finns så mycket spekulationer, men blir det inte bättre och sex är viktigt för dig så kanske du ska börja fundera? det gör i varje fall jag.