Inlägg från: Annkarask |Visa alla inlägg
  • Annkarask

BF September 2018

Papperstrassel skrev 2018-01-16 18:38:20 följande:

Facebookgrupp fanns en sån? :) Smidigare att skriva där ibland än här. Lättare att hänga med. 

Jag hade tänkt skaffa trygg hansas gravidförsäkring, men eftersom jag hade Foglossning förra graviditeten kanske det är dumt att ta en utan täckning för det. Vilken upplever ni som bäst?

Ja det finns. Jag skickade ett privat meddelande till dig. Kan bjuda in dig så snart jag har din mailadress som är kopplad till FB
  • Annkarask
    Akinder skrev 2018-01-16 12:48:42 följande:

Jag vill gärna vara med i den super-duper-hemliga facebookgruppen ???? kunde dock inte skicka meddelande till dig!

Jag har skickat ett meddelande till dig. Hoppas du ser det. Jag behöver din mailadress som du har kopplat till FB för att kunna bjuda in dig.
  • Annkarask

Hej igen! Skriver lite då och då för att alla ska ha möjlighet att se :). Vill ni gå med i vår superhemliga Facebookgrupp för bf september (som ingen kan söka fram och inga av era vänner ser) så skicka er mailadress till mig (den som är kopplad med ert FB konto) via ett privat meddelande till mig. Lättast är att klicka på mitt användarnamn här och sen vidare till meddelade. Fungerar dock bara på familjeliv.se och inte via appen.

Vi är nu uppe i ca 65 medlemmar och vi håller en god och fin ton. Alla bär ju på en hemlighet så vi respekterar varandras hemlighet. Om någon inte lyckas skicka ett meddelade till mig så svara i tråden att jag vill vara med så skickar jag ett meddelande till dig.

• Annkarask
    Marie357 skrev 2018-01-17 15:23:12 följande:

Jag är med i en som heter BF september 2018, hoppas det är rätt

Finns en hemlig grupp som man inte kan söka fram. Skicka ett privat meddelande till mig med er mailadress som är kopplad till FN så fixar jag det :)
  • Annkarask
    Annkarask skrev 2018-01-17 19:05:06 följande:

Finns en hemlig grupp som man inte kan söka fram. Skicka ett privat meddelande till mig med er mailadress som är kopplad till FN så fixar jag det :)

FB*
  • Annkarask
    NevillesMamma skrev 2018-01-18 11:19:59 följande:

Hej! Jag hoppar in här ???? plussade för ett par veckor sen och har BF 22/9. Själv kommer jag från Eskilstuna och har två barn sen tidigare (födda 2012&2014). Kul att följas åt! Någon som kan tipsa om nån ?hemlig? grupp på Facebook? Har inte riktigt gått ut med graviditeten än ????

Har skickat ett privat meddelande till dig om vår FB grupp.
  • Annkarask

Hej igen! Skriver lite då och då för att alla ska ha möjlighet att se :). Vill ni gå med i vår superhemliga Facebookgrupp för bf september (som ingen kan söka fram och inga av era vänner ser) så skicka er mailadress till mig (den som är kopplad med ert FB konto) via ett privat meddelande till mig. Lättast är att klicka på mitt användarnamn här och sen vidare till meddelade. Fungerar dock bara på familjeliv.se och inte via appen.

Vi är nu uppe i ca 75 medlemmar och vi håller en god och fin ton. Alla bär ju på en hemlighet så vi respekterar varandras hemlighet. Om någon inte lyckas skicka ett meddelade till mig så svara i tråden att jag vill vara med så skickar jag ett meddelande till dig.

• Annkarask

Vi är nu uppe i ca 85 medlemmar och vi håller en god och fin ton. Alla bär ju på en hemlighet så vi respekterar varandras hemlighet. Om någon inte lyckas skicka ett meddelade till mig så svara i tråden att jag vill vara med så skickar jag ett meddelande till dig.

• Annkarask
    Bkn87 skrev 2018-01-22 11:42:03 följande:

Jag vill också gärna vara med! Men så ingen kan se att man är/har blivit medlem i den? Jag vill verkligen inte att det ska komma fram just nu..

Nej den är hemlig därför jag behöver mailadress för att bjuda in. Ingen mer än dem som är medlemmar i gruppen ser den. Går inte söka fram på nått sätt.
  • Annkarask
    Wulfina skrev 2018-01-22 14:34:11 följande:

Ja skulle oxå vilja vara med i fb gruppen. Vet fortfarande inte hur man citerar så jag hoppas den berörda läser. :D

metall6@rocketmail.com

Du har en inbjudan i mailen :)
  • Annkarask
    5plus skrev 2018-01-22 16:14:08 följande:

Vill också vara med i den gruppen, inte fått beräknad bf men skulle själv gissa på september eventuellt augusti, hoppas jag får vara med ändå :)

Tror jag har : Kakan_lover@hotmail.com kopplad till Facebook :)

Du har en inbjudan i mailen :)
  • Annkarask
    Mikkis90 skrev 2018-01-22 21:55:07 följande:

Hejsan allihopa! Jag är ny här och fick imorse veta att jag är gravid med andra barnet! :D jag är så lycklig så det bara sjunger om det! Jag är på bim idag så vecka 5 alltså (4+0) :).

Jag är enligt uteäknaren här på familjeliv beräknad att mitt nr lär bli 30:september :) hihi

Finns det någon sida på fb som man kan vara med i? Vore kul och lära känna folk även i Sthlm området , själv så bor jag i norra sidan av Sthlm :)

Jag skickar ett privat meddelande till dig för inbjudan i FB gruppen. Jag bor också i norrort :) Om du inte får det får du skriva din mailadress i tråden.
  • Annkarask

Vi är nu uppe i ca 85 medlemmar och vi håller en god och fin ton. Alla bär ju på en hemlighet så vi respekterar varandras hemlighet. Om någon inte lyckas skicka ett meddelade till mig så svara i tråden att jag vill vara med så skickar jag ett meddelande till dig.

• Annkarask
    annelie75 skrev 2018-01-25 12:21:26 följande:

Hej! Jag vill gärna följas åt! Har bf 18 september. Finns det en fb grupp vill jag gärna vara med Där. Vill någon kontakta mig?

Skickar ett privat meddelande till dig
  • Annkarask

Hej igen! Skriver lite då och då för att alla ska ha möjlighet att se :). Vill ni gå med i vår superhemliga Facebookgrupp för bf september (som ingen kan söka fram och inga av era vänner ser) Alltså INTE gruppen ni kan söka fram utan detta är en annan! skicka er mailadress till mig (den som är kopplad med ert FB konto) via ett privat meddelande till mig. Lättast är att klicka på mitt användarnamn här och sen vidare till meddelade. Fungerar dock bara på familjeliv.se och inte via appen.

Vi är nu uppe i ca 100 medlemmar och vi håller en god och fin ton. Alla bär ju på en hemlighet så vi respekterar varandras hemlighet. Om någon inte lyckas skicka ett meddelade till mig så svara i tråden att jag vill vara med så skickar jag ett meddelande till dig. Vi kommer strax stänga gruppen för att inte bli för stor. Så om ni vill vara med ta chansen nu.

• Annkarask

Hej, Jag har precis betar av ett gäng förfrågningar till den hemliga fb gruppen. Tänkte stänga gryppen för nya medlemmar från idag. Ska bara kolla en sista gång i tråden om det är någon mer som vill vara med. Det är en helt hemlig grupp så går INTE att söka fram på fb. Ni hittar inte gruppen på något att mer än att jag bjuder in er. Era vänner kommer inte INTE att se den på fb.

Om ni vill vara med skicka under dagen er mailadress som ni har kopplat till er fb i ett privat meddelande till mig. Detta gör ni genom att klicka på mitt användarnamn här. (fungerar ej via appen utan enbart via familjeliv.se)

Svar på tråden BF September 2018