Inlägg från: Annkarask |Visa alla inlägg
  • Annkarask

BF September 2018

MalinM91 skrev 2018-01-05 06:10:08 följande:

Hej tjejer.

Grattis till alla plus! :)

Själv plussade jag den 23/12, berättade för sambon på uppersittarkvällen då han fick ett paket med testet i. Vi har två barn sen tidigare på 5 år och 3 år. Vi själv är 26 och han 31 :)

Vi bor i Stockholm.

Måste ju säga att jag aldrig mått så här dåligt så tidigt in i graviditeten, kan inte äta något utan att kräkas och kan knappt sova på nätterna pga illamående och huvudvärk.

BF 4/9 enligt Preglife.

Jag vill gärna vara med i fb gruppen

jag har skickat ett meddelande till dig, behöver din mailadress för att kunna bjuda in :)
  • Annkarask
    998877 skrev 2018-01-05 10:06:45 följande:

Vet ni om det finns någon anonym liknande grupp på familjeliv istället för att gå med i gruppen på Facebook? Eller ni alla går över och fortsätter prata där? Vill vara anonym några veckor till. Vi är ju fortfarande inte så långt gångna (bf 8/9).

Har skickat ett meddelande till dig. Vore väldigt kul om du vill vara med i når helt hemliga grupp som inte går att söka på. Alla respekterar att inte föra någon information vidare :)
  • Annkarask
    Sindriel skrev 2018-01-02 10:21:52 följande:

Finns det nån annan som kan bjuda in till Facebook gruppen? :)

Rocker_girl_90@hotmail.com

Haft lite fullt upp men nu har du fått en inbjudan vis mailen :) Med vänlig hälsning,

Karolin
  • Annkarask
    Sindriel skrev 2018-01-01 10:00:51 följande:

Hej!

Jag går gärna med i Facebook gruppen. :) rocker_girl_90@hotmail.com

27 år, gravid med 3:e barnet beräknat 6-8 september. Beroende på vilken app jag tittar på ;)

Förlåt för sent svar men du ska ha en inbjudan på din mail nu om du inte redan fått det :) Med vänlig hälsning, karolin
  • Annkarask

Om det är någon mer som vi hänga med i FB gruppen så skriv er mailadress (viktigt att det är samma som ni kopplat till ert FB konto) ni kan skriva den i ett privat meddelande till mig genom att klicka på mitt namn. (Funkar enbart på hemsidan familjeliv.se och inte via appen tror jag) Om ni inte får det att funka så skriv er mailadress i tråden.

FB gruppen är helt hemlig så går inte att söka på. Bara vi i gruppen som kan se den. God ton hålls och allt stannar i gruppen.

• Annkarask

Skriver igen: Om det är någon mer som vi hänga med i FB gruppen så skriv er mailadress (viktigt att det är samma som ni kopplat till ert FB konto) ni kan skriva den i ett privat meddelande till mig genom att klicka på mitt namn. (Funkar enbart på hemsidan familjeliv.se och inte via appen tror jag) Om ni inte får det att funka så skriv er mailadress i tråden.Om jag missat någon här i tråden så skriv igen tack.

FB gruppen är helt hemlig så går inte att söka på. Bara vi i gruppen som kan se den. God ton hålls och allt stannar i gruppen.

• Annkarask
    Frida07 skrev 2018-01-12 07:11:08 följande:

Hej på er!

Jag hänger gärna med er i Facebook-gruppen. Har bf 21/9 enligt preglife appen och 19/9 enligt en annan sida.

Jag plussade igår kväll (11/1) efter att ha tagit ett test på morgonen som inte fick något kontrollsträck. Tog ännu ett test på kvällen som visade ett starkt plus på en gång! <3

Nu håller vi tummarna här hemma att det vill gå hela vägen. Det blir mitt andra barn, medan det blir sambons tredje.

frida.larsson17@gmail.com är min mejladress så hakar jag gärna på i Facebook-gruppen :D

Du har ett mail i din inkorg med en inbjudan. Välkommen :)
  • Annkarask
    namnlös123 skrev 2018-01-12 12:27:09 följande:

Jag vill gärna vara med i gruppen om den är helt hemlig så ingen kan se att jag går med i den :)

Pernillagustafsson89@hotmail.com

Kul! Självklart är den helt hemlig för dina vänner. Ingen mer än vi som är med i gruppen ser den. Jag bjuder in dig vis mailen. Kika i din inkorg i mailen. Med vänlig hälsning, Karolin
  • Annkarask

Hej igen! Skriver lite då och då för att alla ska ha möjlighet att se :). Vill ni gå med i vår superhemliga Facebookgrupp för bf september (som ingen kan söka fram och inga av era vänner ser) så skicka er mailadress till mig (den som är kopplad med ert FB konto) via ett privat meddelande till mig. Lättast är att klicka på mitt användarnamn här och sen vidare till meddelade. Fungerar dock bara på familjeliv.se och inte via appen.

Vi är nu uppe i ca 55 medlemmar och vi håller en god och fin ton. Alla bär ju på en hemlighet så vi respekterar varandras hemlighet. Om någon inte lyckas skicka ett meddelade till mig så svara i tråden att jag vill vara med så skickar jag ett meddelande till dig.

Svar på tråden BF September 2018