BF September 2018
om det nu inte är du på riktigt kanske du ska lägga ner beteendet du har mot sambon?
Lycka till!
Men allt är utrett och inlägget behöver inte kommenteras igen ;)
om det nu inte är du på riktigt kanske du ska lägga ner beteendet du har mot sambon?
Lycka till!
Hur mycket har ni köpt till bebisen? Vi har börjat lite smått att veta av en lång lista.
Vagnen är beställd.
Spjällsäng är fixad
Baby monitor
Filtar
Några plagg
Sängkläder
Babyskydd inte klart.
Har till o med köpt mjukisbyxor, tjocktröja med dragkedja och mössa till bebisen att ha efter födseln... Att ha på BB.
Tittar nu på vad för slags inneskor jag vill ha med mig. Lutar åt foppatofflor... Lätta att ta med, ta på och tar inte mycket plats.
Ska fråga min mamma nu i dagarna om hon kan tänka sig ta barnen när det är dags att åka in.
Mindre än 3 månader kvar nu och skulle bebis födas nu så är de 80% att han klarar sig.
Gillar att vara förberedd haha
Har fått en liten blödning efter sex, är i v 29, har inte ont och har inga sammandragningar, bör man vara orolig!?
Hur länge har ni planerar att jobba?
Hur tänker ni kring åkpåse? Jag har inte haft någon till Mina stora barn men funderar på att köpa. Det är mycket rea just nu så därför kommer frågan redan nu.
Hur mår ni i värmen?
Inga onda sammandragningar ännu men bm trodde förra veckan att bebis håller på att fixera sig då jag har väldigt ont i bäckenet och det kommer som brännande ilningar i hela fiffi flera gånger om dagen. Men jag är bara i vecka 31 än så länge så jag tycker att det verkar tidigt för fixering redan nu.
Imorgon ska jag fly lägenheten och jobba på kontoret. Hoppas att inomhustemperaturen är humanare där...ser dock inte fram emot resan hem imorgon i kollektivtrafiken.
Har ni inrett nå barnrum än?
Lägg upp en bild isf!
Jag är väldigt intresserad av inredning så vore kul å se hur ni har gjort!
Va på toa nyss och såg att jag fått en liten brunaktig flytning i trosan, även på pappret. Brunt betyder ju gammalt blod?
Är de inget att oroa sig för eller bör jag ta upp de med bm imorgon lr ringa 1177 idag?