Inlägg från: FrökenPastell |Visa alla inlägg
  • FrökenPastell

BF September 2018

Hua detta var läskigt. Enligt graviditetstestet så är jag gravid. (Sjukt att skriva det)

Har aldrig haft bra koll på min mens men tyckte att den blev mer och mer försenad. Blev nojig så tog ett test ikväll och det visade plus. Gasah!! Har haft lite symptom som illamående och känsliga bröstvårtor. Men ang illamåendet trodde jag det var pgr av stress för var till doktorn för bara någon månad sedan då jag mådde jätte illa men vi kom fram till att det måste vara stress efter att ha gjort gravtest som visade negativt. Har även haft molande värk i magen så har ju trott och förberett mig på att snart kommer mensen. Har verkligen velat att den skulle komma.

Vi har pratat om att bli gravida men båda har nog velat vänta till sommaren att försöka. Det känns så overkligt men samtidigt är jag inte jätte förvånad.

Vet inte hur jag går vidare med allt. Alla ni verkar ha sån koll. När tillomed barnet är beräknat. Jag har ingen koll. Vet inte hur långt gången jag är. Vad gör man nu? Bokar besök hos gyn?

Grattis alla ni!

Svar på tråden BF September 2018