Inlägg från: hanna8911 |Visa alla inlägg
  • hanna8911

BF September 2018

Hej!

Hoppar försiktigt in här! Plussade på nyårsafton efter 2.5 års försök, detta är en ivf-graviditet. Är i v 5+4 idag så väldigt tidigt! Beräknad födelse 5/9! Hade inga symtom inna jag plussade alls. Har sedan varit lite gasig i magen men inget mer. Har ibland lite Molvärk på kvällen men inte varje dag illamående enstaka gånger. Tycker symtomen minskat lite och är orolig för MF eller MA. Ska på ul i v.8 så då får vi se om det ät något där inne!

• hanna8911

BF SEPTEMBER 2018

1. Jasminefjellberg 2:a barnet

2. LilacAm, 1:a barnet

3. Malin1809, Labolina , Lisa1986 1:a barnet, Hanna8911 1:barnet

4. Fhkb (ts) 1a barnet

5. Cocosboll 1a barnet, Josefinnor 1a barnet

6. Magneten1 1a barnet.

7. Schneckan 1a barnet, Wictoria90,

8. Erikasöder 1a barnet

9. Millannn 1a barnet

10. Evianna 3e barnet

11. YourNOTsotypicalmommy 1a barnet ,

Mawie 3:e barnet

12.

13.

14.

15. Cheerful 1a barnet

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30

• hanna8911

Nu har jag bokat tid för tidigt ul i vecka 7+6! Då jag inte känner mig gravid alls ska det bli skönt att se om det verkligen är något där inne! Kommer nog inte ringa mvc för ens dess då jag ont spelar ringa och avboka om det inte skulle vara något!

• hanna8911
    Millannn skrev 2018-01-08 15:51:28 följande:

Oj vad spännande att ni alla ska till bm! Jag har inte ringt än och tänker nog vänta en vecka till en fråga! Får man inget tidigt ul så man åtminstone vet om hjärtat slår? Vore ju tråkigt om man upptäckte ett dött foster i v 18

I min kommun får man ett tidigt ul i v12 alt om man gör kub så är det i v13! Sedan ät rutin ul i v18!
  • hanna8911

Bara jag som inte har så mycket symtom? Lite ömma bröstvårtor kan jag nog bjuda på men knappt något annat! Molvärk kite då och då men allt mer sällan. Känns sådär...v 6+3 idag!

• hanna8911
    998877 skrev 2018-01-15 12:43:45 följande:

Är i vecka 7 nu. Nästa vecka är det dags för tidigt ultraljud. Är så orolig att där inte ska vara något eller att det ska finnas ett tickande hjärta men att det inte går vägen efter det. Denna ständiga oron gör mig galen!

Förstår din oro! Samma här nämligen! Har oxå ul nästa vecka, är då i v7+6 och är mest orolig att de inte ska hitta något foster då vägen hit har varit krokig!
  • hanna8911

Hej alla! Följer er alla här i tråden med spänning! Själv är jag idag i v 7+2 och tycker inte jag känner så mycket fortfarande. Lite ömma bröst och uppblåst mage men thats it! Hur känner ni andra som är i liknande vecka? Tycker jag borde känna något i magen men tycker molvärken försvunnit sedan några dagar!

• hanna8911
    Orkide skrev 2018-01-18 17:51:00 följande:

Är det någon mer än jag som är sååå svullen!!! Ser ut som att jag är jättegravid. Vet inte hur jag ska klä mig på jobbet för att dölja mina svulna tarmar

Jag är det med! Ser inte klokt ut! Så uppblåst! Dock är de nästan mitt enda symtom på att allt inte är som vanligt...!
  • hanna8911
    josgos skrev 2018-01-19 10:41:47 följande:

Jag känner exakt som du och är en dag efter dig! Brösten är så ömma att täcket nästan gör ont mot dem, och har växt typ en storlek. Molvärken kommer och går. Idag mycket mer än de 3 tidigare dagarna. Lite tröttare än vanligt kanske. Känns ju skönt att någon mer har samma!

Jag har precis samma men är i v7+0 idag! Inte mycket symtom alls! Bara lite ömma bröst och uppblåst mage som enda symtom. Är osäker på om allt verkligen står rätt till... på måndag ska jag på tidigt ul så då får vi veta!
  • hanna8911

Imorgon är det dax för vul för mig! Är blandade känslor att veta att jag kommer få reda på om det är något eller inte. Har inte haft mycket symtom alls och det är nog därför jag är nervös att det inte ska leva. Inte haft någon blödning men rädd för MA..men imorgon vid denna tiden vet jag!

Svar på tråden BF September 2018