Inlägg från: EmBran |Visa alla inlägg
  • EmBran

BF September 2018

Jag plussade oväntat 27.12 så jag hoppar in här i gruppen.

Har Bf 5.9 och detta blir vårt femte barn om det går vägen, har haft ett mf mellan två första barnen och ett ma mellan tvåan o trean..

Vill gärna gå med i fb-gruppen om nån bjuder in mig

emmasundstrom@hotmail.com

• EmBran
    Evianna skrev 2018-01-12 10:20:04 följande:

Har nån mer än jag fått MA nån gång? Alla här verkar oroa sig för MF, det gör inte jag så mkt, då kommer det ju ut iaf och man vet vad som hänt. Är sjukt mkt mer orolig för ma, att man går runt och tror att allt är bra och allt tyder på det, men så ör det inte så....har haft både ma och MF och ma tycker jag varit mer psykiskt påfrestande. En större chock att gå på ul och få veta att det är kört, när man ligger där och förväntar sig att få se ett pickande hjärta...

Jag har också haft både ma o missfall, och jag sa senast igår åt min man att jag hoppas verkligen att det blir ett vanligt missfall ifall vi inte får behålla babyn... Sååå jobbigt att gå på UL o där få höra "dethär ser inte bra ut, här finns inget tickande hjärta"... Mycket tyngre, psykiskt, tycker jag iallafall, än ett vanligt missfall som man ju märker när det är kört... Och paniken sen före varje UL-undersökning nu efteråt... ;(
Svar på tråden BF September 2018