Inlägg från: JenPet8885 |Visa alla inlägg
  • JenPet8885

BF September 2018

Hej!

Vi plussade 4/1. Dock hade jag inte hunnit få igång mensen efter ett missfall 4/12. Men jag vet att ägglossningen var 18/12. Och eftersom jag alltid haft regelbunden mens så fick jag ju räkna 2 veckor tillbaka i tiden så bf är enligt Preglife 9/9. Denna gång känns allt så mycket bättre, då förra gången gjorde det jätte ont så det kom hugg så jag blev dubbelvikt redan från när ägget fäste. Nu är det bara svaga mensvärks liknande kramper så jag tror nästan det ska gå vägen denna gång. Vi hoppas iaf det ????

• JenPet8885
    JenPet8885 skrev 2018-01-07 22:20:14 följande:

Hej!

Vi plussade 4/1. Dock hade jag inte hunnit få igång mensen efter ett missfall 4/12. Men jag vet att ägglossningen var 18/12. Och eftersom jag alltid haft regelbunden mens så fick jag ju räkna 2 veckor tillbaka i tiden så bf är enligt Preglife 9/9. Denna gång känns allt så mycket bättre, då förra gången gjorde det jätte ont så det kom hugg så jag blev dubbelvikt redan från när ägget fäste. Nu är det bara svaga mensvärks liknande kramper så jag tror nästan det ska gå vägen denna gång. Vi hoppas iaf det ????

Glömde skriva att det är mitt första barn men sambon har några sen tidigare!
  • JenPet8885
    MsM84 skrev 2018-01-10 06:55:03 följande:

Vad kul med någon mer, jag bor i karlstad, du? :)

Jag bor i Fagerås :)
  • JenPet8885

Fick ett mindre roligt brev idag. Gjorde cellprov nr 2 i början av förra graviditeten som slutade i missfall och även det visade cellförändringar. Nu är jag inbokad om en månad på ett utvidgat cellprov. Nu är jag så nervös att något ska vara fel för det lilla knytet i magen! Ska ringa till gyn imorgon och berätta att jag är gravid, dock hoppas jag att det går att få tag på dom då det inte är det lättaste här i Värmland :(

• JenPet8885

Hej!

Jag kliver ur här nu.. I lördags fick vi akut åka in till sjukhuset då jag fick en hemsk smärta i magen så jag klarade inte av någonting. Jag hade utomkvedshavandeskap och äggledaren brast i magen och över 1 liter blod fanns i magen så jag akutopererades. Fostret hade klarat sig alla 11 veckor och det lilla livet hade ett litet tickande hjärta. Detta är fruktansvärt tungt för mig eftersom jag genomgick ett missfall i december. Vet inte om jag någonsin vågar bli gravid igen. Lycka till alla ni andra och jag önskar att ingen av er behöver genomgå det jag just nu genomgår <3

Svar på tråden BF September 2018