Inlägg från: Wunja |Visa alla inlägg
  • Wunja

BF September 2018

Hej, hoppar in här också, tog ett positivt i förrgår på bim-5, bf 12 september :) har en son på 3 år sedan innan som fyller år 17 september, täta födelsedagar om det går som det ska :) fick ett missfall (ma) i slutet av augusti i vecka 11. Äntligen tog det sig <3

Finns det någon stängd grupp på Facebook, vet ni det?

Grattis till er plus :D

• Wunja
    loppanluure skrev 2018-01-02 15:52:53 följande:

Grattis! Fick ett MF i september så nu hejar jag på våra våra frö! Jag är i vecka 5 (4+4) Har du mycket symtom?

Jag är bara I vecka 4, 3+5. Så inte så många symtom än så länge men det kommer väl ;) lite illamående, luktsinnet är galet och trött. :) du då?
  • Wunja
    loppanluure skrev 2018-01-02 17:01:48 följande:

Illamående, trötthet, humörsvängningar och molvärk.. Haft det sedan vecka 4.. Hoppas att det går över lite längre in i graviditeten, skönt att ha semester just nu iallafall!

Molvärk har jag litegrann också. Håller på och slutar snusa så dåligt humör har jag nog pga det xD

Åh vad skönt med semester. Hade jag med senaste graviditeten också över sommaren. Men nu jobbar jag, i skola.
  • Wunja
    loppanluure skrev 2018-01-02 18:35:22 följande:

Ja väldigt skönt! Fram till och med måndag sen får vi se hur det blir. Börjat kräka typ varannan dag. Jag jobbar på en sjukhusavdelning! ????hoppas jag kan jobba på måndag. Blir många tankar när man går hemma och mannen jobbar

Jo fast äe man dålig så är det skönt att få vara hemma också, men föredrar nog att jobba ändå :) efter idag är jag helt slut.....
Svar på tråden BF September 2018