fhkb skrev 2017-12-29 23:59:34 följande:
Jag håller med dig Millan. Jag har verkligen skrämt upp mig själv av alla historier om missfall. Det är klart att alla ska få berätta och prata av sig, men det verkar vara vanligare än vad man trott. Så jag går nästan och väntar på missfall :( Känns inte alls bra. Vill ju verkligen att detta ska gå hela vägen. Första barnet så skrämmer upp mig på väldigt mycket tror jag. Minsta smärtan i magen så blir jag orolig.
anli00 skrev 2017-12-30 09:14:57 följande:
Fick ett MF innan jag blev gravid med sonen och såklart kommer tankarna ibland. Men samtidigt så måste man väl tänka att OM det skulle bli ett MF så finns det en anledning just att fostret/embryot inte mådde bra! Men självklart så skulle man ju bara vilja se d på ul o att den mår som den ska.....man får räkna ner till första ul helt enkelt. Har du bokat tid hos BM än?
Ja men precis! Det är inget du kan göra nåt åt isåfall men detta går nog vägen för oss alla <3 nej jag har inte ringt än, vi har faktiskt bestämt oss för att vänta några veckor innan vi ringer, ni då, har ni ringt?