BF September 2018
Plussade i dag!!! Har ett MF i bagaget i juli. Så lycklig !! Finns någon Facebook grupp?
Plussade i dag!!! Har ett MF i bagaget i juli. Så lycklig !! Finns någon Facebook grupp?
Jag kan starta en hemlig FB grupp. Skicka era mailadresser via privat meddelande till mig så lägger jag till er ???? Eller har ni någon redan så säg till ????
[quote=78310844][quote-nick]Josefinnor skrev 2017-12-28 06:54:56 följande:[/quote-nick]Hej och stort grattis till er alla tjejer ????????
Jag plussade 26/1/ och har beräknad bf 5/9.
Detta är mitt första barn och jag är överlycklig ????
Idag gick jag in i v.5 (4+0) och allt är så nytt och spännande!
Jag har svårt att ta in att det verkligen ligger en liten i magen ????????
Kram!
[/
Stort grattis till dig!! Visst är det häftigt!
Hej och grattis till er och oss ???? Jag hade bim idag och fick ett tydligt plus ???? Plussade svagt redan på julafton för jag ville testa då jag hade så mycket symptom hehe. Enligt preglife beräknad den 7 september. Världens bästa julklapp som ni säger! Detta blir andra barnet, har en pojke på 3 år sen tidigare ???? Jag är 32 år och bor i Linköping ???? Skulle jättegärna också vilja vara med i fb-gruppen! Hur gör man för att gå med? ??
5/9 cocosboll 29 år Småland 1 barnet
10/9 Evianna 33 år Göteborg 3e barnet
[quote=78314967][quote-nick]Malin1809 skrev 2017-12-29 13:08:05 följande:[/quote-nick]Åhh stort Grattis!! :D Vi är några stycken men vi ska försöka få till en hemlig facebookgrupp så vi kan skriva där i stället :) Det var en utav tjejerna man skulle skicka sin mejladress till som man använder på facebook och så bjuder hon in oss. någon som vet hur det går med den?
Vår lilla knorr är beräknad till den 3 september :)[/
Kom ni till gruppen, vi är 9 medlemmar ännu :) den är helt hemlig!
Jag vill gärna bli inbjuden till fb-gruppen också!
Usch, samma för mig, mf i juli och lyckligtvis plussade jag idag. :)
Åh vad gulligt att lägga en bulle i ugnen <3 grattis till graviditeten!
Hej alla! Följer er alla här i tråden med spänning! Själv är jag idag i v 7+2 och tycker inte jag känner så mycket fortfarande. Lite ömma bröst och uppblåst mage men thats it! Hur känner ni andra som är i liknande vecka? Tycker jag borde känna något i magen men tycker molvärken försvunnit sedan några dagar!
Kul med någon mer från Jönköpingstrakten!
hej på er.. När är ni beräknade?
hej på er.. När är ni beräknade?
Är lite dött här inne, inte alls som i början.... Även märkt att flera av er som var med i början har hoppat av =/
Hur går det för er med RUL? Någon som haft sitt än? Tog ni reda på kön? Något specifikt ni liksom önskat er?
Jag har mitt på tisdag! Väntar som ett barn på julafton. Vi vill gärna ha en son.
Är lite dött här inne, inte alls som i början.... Även märkt att flera av er som var med i början har hoppat av =/
Hur går det för er med RUL? Någon som haft sitt än? Tog ni reda på kön? Något specifikt ni liksom önskat er?
Jag har mitt på tisdag! Väntar som ett barn på julafton. Vi vill gärna ha en son.