Hjälp! Biomamma raserar allt..
Tack för era svar.. Betyder så mycket för mig.
Däremot tänker min sambo att hon skulle berätta för barnen om vi gör nån form av anmälan mot henne.
Spontant vill jag anmäla henne för manipulering av barnen. Psykisk misshandel, som någon skrev.
De är knäckta. Bräckliga. De skyddar henne. Givet, då hon är den svaga - ensamma. Klart barnen tycker det är jobbigt när mamma säger till den att vi är elaka mot henne.
Hon ska dessutom berättat ALLT om vad som sades på samarbetssamtalen mellan sambon och henne. För de ?förtjänade? att veta... har ni hört nått så dumt?!
De är BARN.
Men även för datorintrång som hon utförde när hon olovligen fick tillgång till en av sönernas mobiltelefoner (som var sambons gamla, fortfarande inloggad på messenger) där hon läst rubbet av min och hans konversation. Det fanns en hel del jouicigt och privat mellan mig och sambon där. Nu svartmålar hon oss för allt möjligt taget ur våra PRIVATA diskussioner om allt som rör sex, våra privata dispyter, saker om henne, saker om oss. Och hon har erkänt men ser inte att hon gjort något fel.
Man kan få tilldömt i tingsrätten att den andra föräldern enbart får ringa barnen en viss veckodag och ett visst klockslag, om det är för barnens bästa.
Olovligt datorintrång lär det inte va eftersom hon kollade i sin sons mobil.
Det som var klantigt var att din make skulle gjort en återställning av mobilen innan sonen fick den.
Tänk på det nästa gång ni ger bort er gamla dator eller mobil.