Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

Nu är det illa...

Lergigan var räddningen för mig. Dock så kräktes jag inte 6 ggr/dag utan snarare 30ggr/dag minst.(runt 15-20 Med lergigan) Jag blev sjukskriven direkt i v.6 gick tillbaka till jobbet med kräkningar några gånger per dag i v.14 han jobba ungefär 1 vecka sen kom foglossningen som ett brev på posten och blev direkt sjukskriven igen, är nu i v 22 och kommer få vara sjukskriven till BF. Så här har det inte varit några problem dock så har ja absolut bästa människan på försäkringskassan :)

• Anonym (Hanna)
    Mamma till S skrev 2017-12-20 06:17:07 följande:

Lergigan funkar inte ett dugg här! Har fått både lergigan o comp men nej, kommer upp lika fort! Vet inte vad jag ska ta mig till längre, känns så vidrigt hopplöst här hemma o man försöker med allt. Men kommer upp lika snabbt ändå!!

Åh, låter ju inge vidare Hanna men skönt ändå att du har en bra hadläggare, det gör ju otroligt mkt!! Hade du svårt att bli sjukskriven för ditt illamående?

Nej de va absolut inga problem faktiskt :) o jag hade tillomed en karl . Haha. Han sjukskrev mig direkt i 6 veckor så att jag skulle bli i v 12 så bm har över:)
Svar på tråden Nu är det illa...