Inlägg från: Mamma till S |Visa alla inlägg
  • Mamma till S

Nu är det illa...

Nu är vi där igen!

Kräks kräks kräks. Bara tanken på viss mat får mig illamående. Är såå jobbigt o har idag kräkts 6 ggr.... Får inte behålla nånting. Är dropp enda utvägen nu?

Vart inlagd med dropp i förra graviditeten också.

Svårt att bli sjukskrivne pga illamåendet??

• Svar på tråden Nu är det illa...
  • Mamma till S

Lergigan funkar inte ett dugg här! Har fått både lergigan o comp men nej, kommer upp lika fort! Vet inte vad jag ska ta mig till längre, känns så vidrigt hopplöst här hemma o man försöker med allt. Men kommer upp lika snabbt ändå!!

Åh, låter ju inge vidare Hanna men skönt ändå att du har en bra hadläggare, det gör ju otroligt mkt!! Hade du svårt att bli sjukskriven för ditt illamående?

• Mamma till S

Avslagen Cola, urk. Men kanske värt o testa! Dagen har varit hemsk... Fyfan, orkar inte!

Sjukskrivningen, går man till vc eller ringer man sin barnmorska?

• Mamma till S
    VictoriaL skrev 2017-12-20 18:54:03 följande:

Jag fick sjukskrivning första gången av läkaren på bm mottagningen. Andra gången av gynekologen som utförde mina tre första vul.

Tror att det är något om att innan en viss vecka så kan vanliga vc sjukskriva och efter en läkare inom bmm eller gynekolog :)

Förstår dig och vet hur det är att må så illa!! Fråga om primperan när du är hos läkaren också :)

Tack, väntar på svar från min barnmorska nu!

Fyfan, orkar inte .
  • Mamma till S

Legat med dropp sen 13 idag. Rejält uttorkad o mår en anings liiiite bättre, hua, Sicken pers. Fått kika in hos bebis som mår bra! ???? Nu är jag inne på sista dropp för idag, bara 4 h kvar.

Svar på tråden Nu är det illa...