Darimna skrev 2017-12-19 17:04:05 följande:
Sluta svara tillbaka då... Hon är uppenbarligen bara här för att gräla. Finns många sådana på familjeliv som inte har något eget liv utan bara älskar att trycka ner andra. Sorgligt värre, bry dig inte om det.
Jag tycker du tänker rätt. Klart man tar det försiktigt med att starta kaos i sin familj när det är barn inblandat. Så länge du har en plan för att berätta någon gång?
Det funkar inte att fortsätta ljuga särskilt länge.
Och jag antar att hon menar att du borde använda etiketten "bi" istället för lesbisk om du haft känslor för en man och alltså kan bli kär i män också.
Hur är det, har du en tjej som du har ihop det med just nu eller är allt sådant passerat för den här gången? Om det är pågående bör du kanske snabba på med separationen oavsett ekonomi..
Det ekonomiska brukar alltid lösa sig på ett eller annat sätt bara man spelar sina kort ordentligt, det är faktiskt väldigt få människor som hamnar på gatan eller hos kronofogden om man räknar alla som separerar...
Jag vet men samtidigt så tycker jag att alla har rätt att fråga och tycka så därför har jag fortsatt art svara men nu tyckte jag att det blev riktigt löjligt så nu får det vara.
Ok jag tänkte att hon menade att jag aldrig har älskat honom (efteom att jag är lesbisk) och därför är jag jag en ännu sämre människa förstår du. Men ett stort jävla skit samma på den känner jag.
Nej jag har inte ihop det men någon vid sidan av.
Nej det får vi väl hoppas men det är så sjukt osäkert. Nu har ju barnen det bra med båda sina föräldrar. Jag och sambon har ett vänskapligt förhållande och jag hoppas att det kan fortsätta sen. Självklart är mitt mål att berätta så snart som möjligt. För allas skull.