BIM JANUARI 2018
Har också BIM på onsdag, tänkte nog testa på tisdag
Har också BIM på onsdag, tänkte nog testa på tisdag
Jag går också Bim på onsdag! Tänkte inte testa innan.. blir alltid besviken när jag gör det. Även dom gångerna jag faktiskt har varit gravid så jag väntar till Bim dagen :)
[quote=78411127][quote-nick]MammaTillTvå90 skrev 2018-01-28 17:25:55 följande:[/quote-nick]Ja det är ju det! Jag har dock tur som bor på landet.. kan inte ta mig till ett apotek lika lätt som jag kunde förr :,D
Hade nog testat redan idag annars.
Är jag inte gravid den här gången så tror jag att jag har kommit i klimakteriet eller nåt,
Hahha perfekt! :) jag har ett test som liggee och bränner i lådan i badrummet. Iiik!
Jag har Bim 31/1-1/2 och var för ivrig och testade -4 Bim och idag -2 Bim... Jag har inga direkta symtom mer än ont i bröst och lite dragningar från ena äggstocken.
Som sagt, jag gjorde ett test idag och jag anar ett ljuuusljust rosa steck. Svårt att få till ett foto som ger det lilla strecket rättvisa ;)
Går det att spara morgonurinen om jag springer iväg och köper ett testa tidigt? Kanske blir 1.5 h fördröjning...
Hej alla! Igår plussade jag och det känns så overkligt????????????
Som sagt... kunde inte hålla mig.....
1 testa tidigt och 1 digitalt efter att ha hållt urin 4-5 h. Bim -2
WOHO!!
Nu behöver jag verkligen några kloka huvudens råd!
Jag skriver min historia lite kort
Brukar ha regelbunden mens plus minus nån dag sådär som man kan ha.
Sen mens förra månaden men den kom 20/12.
Sen mens denna månad (bim mellan 20-23)
Brunaktig sparsam flytning mellan 19-22/1
Neg gravtest
Har känt molvärk och stick de senaste dagarna, annars ingenting.
Tog och köpte ÄL-test nu då smärtorna påminner mig om de jag brukar ha då jag förmodat jag haft ägglossning innan. Det visar detta resultatet. Jag har aldrig tagit ett sånt innan och har ingen erfarenhet alls, men läst mig till att vid pos ÄL ska strecken va lika starka eller kontrollstrecket tydligare än teststrecket.
Jag tolkar detta som pos, det är 3 min efter jag doppade det. Skulle ni göra det?
Är det ens möjligt att min ÄL är såhär sen? Flytningarna jag hade var inte ens lite färsk-blodiga utan bara bruna och möjligtvis lite ljus rosa sista dagen. Så känns orimligt att det var en mensblödning.
Hjälp! Blir inte klok på detta
Tack!! Helt ofattbart. Tror fortfarande inte på det.. och kommer nog inte tro på det förrän ul .
Köp en testa tidigt från CB. Den syntes tydligt direkt när min sticka från graviditetskollen.nu visade en svagsvag strimma.
Håller tummarna!!
Oj, nu kan vi inte vara många kvar som går på nålar :) Grattis alla som plussat!!!!! Jag har BIM idag/imorgon. Tog ett test från RFSU imorse som var negativt. Vad är er åsikt om de vanliga testerna från RFSU? Är de tillförlitliga?
Ja, är det kanske värt att köpa dyrare test? Jag ska försöka hålla mig till imorn bitti eller t o m i övermorgon om inte mensen hunnit komma. Morgonurin är ju bäst, klarar du av att hålla dig till dess? :)
BIM -4 Idag. Testade med RFSU testa tidigt i morse, helt blankt test....Så det är nog bara att invänta mensen då :(
Bim-1.. ingen mens i sikte. Köpte ändå hem binder idag för att inte bli för besviken sen när den kommer. Jobbigast att åka och köpa bindor då man deppar se. Haha.
Fick hem mitt paket med rosenrotsolja också, så är beredd på nästa försök om det nu inte sker ett mirakel och blir plus.
Någon som lyckats med rosenrot?
Bim är äntligen här! Glömde tempa mig imorse.. Hur kunde jag glömma det just idag!?
Ska testa mig ikväll. Orkade inte åka iväg för att köpa ett test Igår, slutade sent.
Igår kom det råmjölk ur ena bröstet men jag läste att det tydligen kan göra det innan mens..
Har ammat två barn så det kan vara det som hänger kvar också. Vi får se..
Håll tummarna!
BIM + 2 idag och jag gjorde ett RFSU-test. Det var negativt. Min mens är aldrig sen så detta blev jobbigt nu.
Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!
Bil idag och testade nyss neg. Skit
Den besvikelsen... usch
Jag håller tummarna att mensen inte kommer och att du är en så kallad låghormonare! Testa igen om 3 dagar. Kram till dig!
Fyfan. Lider med dig. Bim +2 idag och neg. Får hoppas på februari.
[quote=78420519][quote-nick]Memlan skrev 2018-01-31 12:13:03 följande:[/quote-nick][/quote]
För mig brukar det se ut så, sen helt plötsligt jättestarkt :)
Nu kom mensen. Äschdå.
Grattis till alla som plussat :)