• Meej

BIM JANUARI 2018

Lisan101 skrev 2018-01-22 13:25:31 följande:

Ja Meej, jag blir tokig. Min sambo tror nog också snart att jag är tokig. :)

Ska testa igen imorgon. Kommer nog att testa alla dagar fram till BIM.

Vill så gärna ha plus.

När ska du testa nästa gång?

Försökte svara på just ditt inlägg, men är dålig på detta. Ny här!

Skriver du i webbläsaren på mobilen? Isf trycker du på kugghjulet och citera. Men det fungerar ju bra så där också. Läser ända alla inlägg nu :)

Jag kommer testa igen imorgon. Sen åker jag till malmö till på torsdag så då blir nog nästa test fredag om det fortfarande är lika negativt imorgon.. Funderade på att köpa cb early, men hör så mycket här om spökstreck att det känns onödigt..

Det är första försöket för den här omgången så jag är lite för ivrig. Vet ju att jag kanske kommer bli lugnare och vilja vänta till att testa på bim kommande månader om det inte tar sig nu, men just nu vill jag testa typ varje gång jag kissar..! Och ja, min partner tycker nog också att jag är en aning tokig.. men jag kan inte hjälpa det! Går inte att förklara för någon som inte känner av alla de här sakerna i sin egen kropp. Det är det enda jag kan tänka på..!
  • Meej
    Nolix skrev 2018-01-22 13:43:00 följande:

Ungefär ett år sa dom i december när vi var på läkarbesök. Fick information om att vi själva skulle ringa in i augusti för äggledarspolning om vi inte har hört något annat innan dess. Man kan ju hoppas att det går fort för då hör ju dom av sig när det finns tillgänglig donator och då gör vi spolning. Tycker tiden har gått ganska fort hittills från att vi först skickade remiss dit, men man vill ju inte heller vänta med bebisverkstad!

Förstår att det måste vara frustrerande..! Men då gör ni ju vad ni kan fram tills väntetiden är över!
  • Meej
    carnations skrev 2018-01-22 16:39:01 följande:

Hej. Ni som också har bim runt 29-31/1. Har ni märkt av några symptom ännu?

FruBjörk skrev 2018-01-22 17:59:00 följande:

Inte jätte mycket. Lite molvärk och ömt i ena bröstet nån dag. Senaste dagarna har jag varit väldigt gasig. Kan ju alltid hoppas det är gravid symptom så man kan skylla på det. Haha. Känner mig i övrigt inte alls gravid. Kan lika gärna va pms.

Känner du nåt?

Jag hade också molvärk och möjligen lite bröstömhet, och en enda rejäl lotionartad sak i trosorna, men det har nästan helt försvunnit igen. Är uppsvälld och gasig jag också, men tänker att det lika gärna kan vara stress och att jag fokuserar så mycket på min mage att jag ökar både blod- och luftflödet där med tankekraft snarare än för att jag är gravid..! Haha, jag vet inte längre. Har förlorat all tillit till mina egna känslor och känningar..! #crazyperson
  • Meej
    FruBjörk skrev 2018-01-22 20:21:41 följande:
    Ja jag undrar om jag också framkallar symptom med tankekraft haha. "Är det inte lite molvärk? Kanske om jag lutar mig lite åt sidan. Jo lite känns det nog. Eller?"
    Syrsan skrev 2018-01-22 20:29:09 följande:
    Räcker upp handen på den!!! :o)
    carnations skrev 2018-01-22 20:34:08 följande:
    Ellerhur! Samma här!
    Haha, ja, det är inte lätt när det är svårt..!

Charliegris skrev 2018-01-22 20:22:24 följande:
    Tyvärr inte.. bara ömma bröst (precis som vanligt före mens. Hoppas inte på för mycket här, fick bara till det dagen före ÄL och på ÄL-dagen. Vårat 2a seriösa försök, har alltid haft en känsla av att jag inte kan bli gravid.
    Det ska ju absolut vara tillräckligt att få till det då! Vi hade bara sex tre dagar i rad från dagen innan LH-stegring och två dagar innan jag kände av smärta i höger äggstock. Sen steg inte min temp förrän två dagar senare ändå vilket gjorde att NC lade min ÄL fjärde dagen efter att vi haft sex. Oklart vad jag ska gå på. Det där blev rörigt, men min poäng är att dina tillfällen låter mer än tillräckliga och antagligen mer optimala än mina!
  • Meej
    Charliegris skrev 2018-01-22 22:40:01 följande:

Okej! Ja vi får väl se :) Håller tummarna för oss allihop. Hade du några symtom? När har du Bim?

Litegrann, men det kan lika gärna vara inbillning. Vågar inte lita på mina symtom längre..! Har bim 28/1, tror jag. Oregelbunden cykel och första månaden som jag verkligen kartlägger den. Och du..?
  • Meej
    Monron1617 skrev 2018-01-22 22:50:31 följande:

Hej!

Ny här i tråden då jag är helt ny här på FL ????? Bim 30/1 här! Hoppas vi är många som får sina efterlängtade plus nu ?

Välkommen!
  • Meej

Hej!

Är på besök hos en kompis nu tis-tors och åkte tåg hit. Blev åksjuk på snabbtåget hit och har sen inte slutat må illa mer än några korta stunder.. Sjukt jobbigt att vara här och låtsas som att allt jag tänker på inte handlar om att få åka hem och kissa i en kopp..! Har bim först på söndag, kan jag må illa av att vara gravid redan? Började inte må illa förrän senare med mina två tidigare vill jag minnas. Vad är era erfarenheter? Inbillar jag mig bara nu igen..?

• Meej
    emmaisson skrev 2018-01-26 06:23:39 följande:

Jag tror jag precis har plussat. Sitter och skakar. BIM på måndag ÄL+10. Helt sjukt.... vågar jag vara glad?

Grattis!!
    Milamilis skrev 2018-01-25 21:06:40 följande:

Ikväll känner jag mig helt övertygad om att mensen är på gång :/

Jag känner precis likadant. Hur har det gått för dig?
  • Meej
    HJohannesson skrev 2018-01-26 08:35:52 följande:

Fick inte gravid idag på digitalt. Känns ändå helt okej. Har 5 kg kvar till vikten innan mitt barn kom, de kg får gärna försvinna innan jag gör om samma resa.

Lycka till alla ni andra! Jag hejar på er!

Har också testat idag på morgonen. Toknegativt. Dessutom ljusbruna flytningar under morgonen.. Så det känns lite tungt, men har de senaste dagarna ställt in mig på det här så nu är det bara att ta nya tag nästa månad. Så himla typiskt att man ska känna pms samtidigt som man får de här negativa beskeden bara.. Som gjort för att man bara ska vilja lägga sig i sängen igen och dra täcket över huvudet..

Lycka till ni andra! Om inte så ses vi i BIM februari!
  • Meej
    carnations skrev 2018-01-26 08:45:32 följande:

Har precis samma symptom som inför mens. Möjligen lite ökade vita flytningar. Har bim 29/1. Är det kört då? :(

Har du testat dig?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018