• carnations

BIM JANUARI 2018

TouchOfRed skrev 2018-01-22 06:59:51 följande:

Det låter ju oxå som symtom! Spännande :)

Hur gamla är ni om jag får fråga :) ?

Ååå jag håller tummarna för oss! Känns som en evighet till BIM :D

Jag blir 30 till sommaren och min sambo är 29. Hur gamla är ni? Ja känns verkligen som en evighet!!
    Laes90 skrev 2018-01-22 09:59:45 följande:

Hej tjejer!

Tack för all pepp under denna tid!

Imorse fick jag Det svart på vitt.

Jag och sambon ska ha en liten i sep/okt om allt går vägen! :D

Önskar er all lycka till ! <33333

Grattis! Så glad för din skull. Vad har du haft för symptom och vilket försök var det på? :)
  • carnations
    Laes90 skrev 2018-01-22 11:34:35 följande:

Tack snälla ! <3

Symptomen var endast ont i bröst vårtorna under sisådär 2-3 dagars rid sen avtog det. Sen var det inte så mucket mera :) vårat andra försök :)

Ok :) känns skönt att höra då jag inte heller har några speciella symptom haha. Har bim 29e :)
  • carnations
    Alijoh skrev 2018-01-22 11:42:32 följande:

Vi prickade in på första försöker. Slutade med preventivmedel för 5 månadersen.. men denna månaden körde vi all in:) vilket uppenbarligen fungerarde

Så skönt att det funkade haha. Vi försökte också köra på under ÄL med god marginal så jag håller tummarna. Vad har du för symptom?
  • carnations
    FruBjörk skrev 2018-01-22 17:59:00 följande:

Inte jätte mycket. Lite molvärk och ömt i ena bröstet nån dag. Senaste dagarna har jag varit väldigt gasig. Kan ju alltid hoppas det är gravid symptom så man kan skylla på det. Haha. Känner mig i övrigt inte alls gravid. Kan lika gärna va pms.

Känner du nåt?

Haha känner igen mig så mycket! Har svullna ömma bröst men det har jag alltid veckan innan mens. Hade ökade flytningar ÄL+2-6 men har minskat nu. Också nåt som känns lite i livmodertrakten men kan lika gärna vara inbillning.
  • carnations
    Meej skrev 2018-01-22 20:10:33 följande:

Jag hade också molvärk och möjligen lite bröstömhet, och en enda rejäl lotionartad sak i trosorna, men det har nästan helt försvunnit igen. Är uppsvälld och gasig jag också, men tänker att det lika gärna kan vara stress och att jag fokuserar så mycket på min mage att jag ökar både blod- och luftflödet där med tankekraft snarare än för att jag är gravid..! Haha, jag vet inte längre. Har förlorat all tillit till mina egna känslor och känningar..! #crazyperson

Ellerhur! Samma här!
  • carnations
    Charliegris skrev 2018-01-22 20:22:24 följande:

Tyvärr inte.. bara ömma bröst (precis som vanligt före mens. Hoppas inte på för mycket här, fick bara till det dagen före ÄL och på ÄL-dagen. Vårat 2a seriösa försök, har alltid haft en känsla av att jag inte kan bli gravid.

Har Sanna känsla :/ hur länge har ni försökt?
  • carnations
    Charliegris skrev 2018-01-22 20:45:55 följande:

Tog ut min spiral i september och började räkna på dagar/ÄL/Bim i december. Så vi är väl egentligen bara på försök 2. Konstig känsla jag har haft hela livet... Du själv, hur länge har ni försökt?

Okej. Vi är inte på sjunde nu. Har haft lite samma känsla. Skaffa barn har liksom varit målet hela mitt liv. Hoppas vi oroar oss i onödan för vi vill så gärna. 90% lyckas väl inom ett år om jag läst och minns rätt.
  • carnations
    HJohannesson skrev 2018-01-23 08:37:46 följande:

Är det någon som tänkt testa sig snart? :)

Är bara på ÄL+10 så tänkte vänta. :) När har du bim?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018