• FruBjörk

BIM JANUARI 2018

BIM-lista

11/1 stragge + 98765

12/1 Lottch3n + Jagheteralma + Liiiinda90 + LillaMy08

14/1 Lilj3

15/1 Nardil + HäxanSurtant + MammaMia1012 + Sunshine4life

16/1 Tiffany

17/1 maria1992

18/1 Feliziah + Unknown

19/1 ampjot + stoppsign + Laes90 + Pasgetti

20/1 levisen + sofiaaa91

21/1 norrland91 + Lindsey77 + GerCho

22/1 Airmos + Lucifer91 + lyckligast80 + imsevims + Anonym1891

23/1 Nolix

25/1 A1610

27/1 Alyina88

29/1 Alltidvi + Baraentilligen +carnations + FruBjörk

31/1 Anonym (newbie)

?? Loouiiisee (osäker på när BIM är)

Plus-lista

4/1 Annso123 (BIM 1/1)

4/1 ankmamma (BIM 2/1)

4/1 Matildaa1234 (BIM 2/1)

4/1 FörkenFiaLotta (BIM 3/1)

4/1 Divana87 (BIM 7/1)

5/1 Mawie (BIM 3/1)

6/1 Fialooop (BIM 3-5/1)

8/1 boggielo (BIM 9/1)

8/1 qismet (BIM 11/1)

10/1 josgos (BIM 12/1)

11/1 Hellan (BIM7/1)

11/1 tildurrr (BIM 16/1)

13/1 Imra (BIM 13/1)

13/1 Woohooo (BIM 13/1)

14/1 Lilj3 (BIM 14/1)

Lägger till mig än en gång då jag bara försvinner ur listan hehe.

Borde ha ÄL idag men tycker inte jag känner nåt men vi sexar på och hoppas på det bästa :)

Grattis till alla som plussat!

• FruBjörk
    MammaMia1012 skrev 2018-01-17 06:00:21 följande:

Hej, så många i tråden som plussat så trodde verkligen inte att även jag.. men idag fick jag gravid på digitala <3 bf slutet av september

Åh va kul! Grattis!
  • FruBjörk
    Meej skrev 2018-01-17 20:25:37 följande:

Hej!

Jag är ny här på FL och har inte riktigt klurat ut hur allting fungerar än, men den här tråden verkade ju relevant! Har förväntad mens (som jag antar är BIM) den 28/1. Hade ÄL kanske den 14/1.. Så nu är det bara att vänta och se!

Hur som är det kul att kunna få dela sin önskan och sin planering med någon här när allt är så hemligt i verkliga livet..!

Hej och välkommen! Hade också ÄL 14/1 och BIM 28-29/1. Känns som en evighet när man väntar på BIM.

Ja det är väldigt skönt att kunna prata av sig med andra i samma situation :)
  • FruBjörk
    Milamilis skrev 2018-01-21 07:53:04 följande:

Så, jag pratade med sambon igår och sa typ "Du, jag har tänkt.." och så sa jag att alla symptom jag har absolut kan vara tidig PMS, men om det inte är det så är jag mest troligt gravid och hur ställer vi oss till det så? Varpå han skrattade och sa "Ja, du har varit ovanligt cranky de senaste dagarna!! Om du är gravid så är du gravid, då skaffar vi barn!" Så ingen ko på isen om det blir ett plus nästa helg :')

Åh va bra :) Hoppas du är gravid!

Jag har bim 29/1 Och har haft molvärk sen ÄL +4 typ och just nu öm i ena bröstet. Men kände ganska lika symtom förra månaden så är väl kanske bara pms. Att man ska känna efter så mycket hela tiden hehe.
  • FruBjörk
    carnations skrev 2018-01-22 16:39:01 följande:

Hej. Ni som också har bim runt 29-31/1. Har ni märkt av några symptom ännu?

Inte jätte mycket. Lite molvärk och ömt i ena bröstet nån dag. Senaste dagarna har jag varit väldigt gasig. Kan ju alltid hoppas det är gravid symptom så man kan skylla på det. Haha. Känner mig i övrigt inte alls gravid. Kan lika gärna va pms.

Känner du nåt?
  • FruBjörk
    Meej skrev 2018-01-22 20:10:33 följande:

Jag hade också molvärk och möjligen lite bröstömhet, och en enda rejäl lotionartad sak i trosorna, men det har nästan helt försvunnit igen. Är uppsvälld och gasig jag också, men tänker att det lika gärna kan vara stress och att jag fokuserar så mycket på min mage att jag ökar både blod- och luftflödet där med tankekraft snarare än för att jag är gravid..! Haha, jag vet inte längre. Har förlorat all tillit till mina egna känslor och känningar..! #crazyperson

Ja jag undrar om jag också framkallar symptom med tankekraft haha. "Är det inte lite molvärk? Kanske om jag lutar mig lite åt sidan. Jo lite känns det nog. Eller?"
  • FruBjörk

Massa molvärk och väldigt ömma bröst. Men känner mig helt säker att det är mensen som kommer snart. BIM 29e. Testar lördag morgon första gången om mensen inte kommit innan dess. Ska bo på hotell då med mannen. Bara få ha lite lyx. Så skulle det mot förmodan vara plus så skulle det va kul att berätta för honom på middagen där :)

• FruBjörk
    Baraentilligen skrev 2018-01-24 15:34:44 följande:

Äl+8 och hittade en strimma rött på pappret! Gissa vem som fick upp hoppet nu då ;) Hade nid-blödning med två senaste graviditeterna så nu hoppas jag verkligen att det blir plus här! Lite kramp i magen också.

Åh spännande :) Håller tummarna!
  • FruBjörk
    carnations skrev 2018-01-24 20:40:04 följande:

Har bim samtidigt som du. Tänkte vänta med att testa till 28/1. Längre om jag klarar av väntan :)

Har också bim då. Tror jag kommer testa på lördag då vi ska spendera en natt på hotell.. Men lär väl vara för tidigt hehe
  • FruBjörk
    Unknown skrev 2018-01-25 14:44:15 följande:

Jag har plussat :) men ska på vul då jag fortfarande har så ont i ena äggstocken, eftersom jag tidigare haft utomkveds! Hoppas allting går bra för vill stanna kvar i denna lyckobubbla!

Åh lycka till! Håller tummarna för att allt går bra :)
  • FruBjörk

Idag har jag sån mensvärk och det känns som att mensen ska komma när som helst :/ Ska testa imorgon bitti ifall mensen inte kommit innan dess. Det är så jobbigt när man pendlar mellan hopp och känslan av att man inte alls är gravid. Tiden går för sakta

• FruBjörk
    carnations skrev 2018-01-26 14:29:26 följande:

Haha ja. Känner mig nästan helt besatt. Kan knappt fokusera på jobbet ens.

Jag har också svårt att fokusera. Och jag går in här och kollar stup i kvarten. Läsa om er andras symptom och hur det går för er. Bara för att jag tänker så mycket på att bli gravid hela tiden
  • FruBjörk

Fick ett svagt svagt streck på testet imorse, BIM-2. Skulle lika gärna kunna vara spökstreck dock så jag får väl försöka vänta och testa på BIM eller efter om mensen ej dykt upp. Gah nu blev det ju inte lättare det här!

• FruBjörk
    Meej skrev 2018-01-27 08:33:41 följande:

Oj vad spännande! Vad var det för test?

Cb early. Därför jag tror det lika gärna kan va spökstreck. Känner mig inte gravid men får väl se. Hoppet är inte helt borta än iaf
  • FruBjörk
    Meej skrev 2018-01-27 11:13:34 följande:

Som jag svarade carnations så verkar ju det vara de som inte känner något som sedan plussar.. :) Håller tummarna för det!

Tack snälla! :)
  • FruBjörk
    SugarSugar skrev 2018-01-28 11:59:08 följande:

Grattis till er som plussat! Jag ska testa i morgon. Värken & flytningarn är kvar men börjar ändå tvivla nu.. ska testa imorn bitti så får vi se :)

Jag ska också testa imorgon. Jag har molvärk och lite illamående till och från. Men tycker ändå inte jag känner mig gravid. Lycka till imorgon <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018