• SugarSugar

BIM JANUARI 2018

Milamilis skrev 2018-01-20 16:43:42 följande:

Jag har BIM 28/1, känns som en evighet! Idag har jag varit mer illamående än innan och har massor sura uppstötningar :O

Låter väldigt lovande :) Fingers crossed!
  • SugarSugar
    puffen2009 skrev 2018-01-21 00:04:39 följande:

Hej! Jag har bim på torsdag, känner inte mycket än... Lite ömma bröst (främst på utsidan), molvärk och igår hade jag mensvärk och trodde att mensen skulle komma! Lotionflytningar känns som ett bra tecken, det har jag haft tidigare när jag varit gravid Håller tummarna!

Spännande! Kul att lotionflytningarna kan vara ett tecken :) Tycker det är svårt i ett så tidigt stadie.. kommer du ihåg när alla tydliga gravidsymptom kom?
  • SugarSugar
    puffen2009 skrev 2018-01-21 10:01:31 följande:

Nej jag kommer ju inte ihåg haha Var 8 år sen jag var gravid senast. Då minns jag att jag hade ömma bröst väldigt tidigt, plussade 11 dagar efter äl då men hade haft ont i brösten ett tag. Men efter att han föddes har jag alltid haft ont i brösten mellan äl och mens så det är liksom inget säkert tecken längre... Men jag minns flytningarna även om jag inte kommer ihåg exakt när de kom. Och mensvärken, känslan av att mensen kommer närsomhelst

När har du bim?

Okej, jag förstår :) Jag har BIM runt den 29e. Du? Har oxå varit gravid för mååånga år sen, kommer ihåg de ömma brösten och det eviga kissandet.. men det tog ett tag innan jag förstod att jag var gravid och har för mig att jag uppfattade det sent. Trodde oxå att värken var en mensvärk som aldrig tog slut minns jag :D
  • SugarSugar

När vågar man ta ett test? Har BIM runt den 29e. Är det någon idé att testa innan? Hur gör ni som är kvar i tråden och har BIM typ samma dag? :)

• SugarSugar
    Milamilis skrev 2018-01-24 18:46:39 följande:

Jag har BIM 28/1, men tänker testa 27/1 ;)

Låter vettigt :) Lär inte visa något ändå :)
  • SugarSugar

Gaaah... vet inte om jag kan hålla mig längre. Blir nog att testa imorn bitti. Har haft värk i livmodern sen ägglossning.. aldrig känt så innan. Men jag kanske inte har känt efter heller? Tappen är stängd. Vi får se om det visar nåt eller inte. Nu håller jag tummarna för oss alla som är kvar i tråden! (Och er andra givetvis oxå)

• SugarSugar
    Milamilis skrev 2018-01-26 23:31:20 följande:

Jag håller mig med att testa tills söndag morgon (bör vara 5 dagar efter att ägget fäst, så det BORDE ju ge utslag då). Jag håller tummarna att din livmodervärk är pga bebis :)

Tack snälla :) Ivrig som jag är, testade jag men det visade inget. Får se om det vad för tidigt eller om jag överanalyserat allt. Herregud hur man håller på :D
  • SugarSugar
    Milamilis skrev 2018-01-27 09:42:58 följande:

Vi kan ju hoppas på att vi som testat negativt dagen innan BIM kanske bara har ägg som fäst sent och därför är inte hcg-nivåerna tillräckligt höga än.. ;)

Härlig inställning! :)
  • SugarSugar
    Meej skrev 2018-01-27 10:20:24 följande:

När var det nu du hade BIM? Börjar få koll på några som är kvar här inne nu, men har glömt när din dag var..!

Enligt min app har jag BIM 29/1 men nu senast var min cykel på 28 dagar, så då skulle jag ha haft mens idag. När har du? :) Har inga supertydliga symptom som jag brukar ha innan mens än, men vi får se ;)
  • SugarSugar

Grattis till er som plussat! Jag ska testa i morgon. Värken & flytningarn är kvar men börjar ändå tvivla nu.. ska testa imorn bitti så får vi se :)

• SugarSugar

Oj, nu kan vi inte vara många kvar som går på nålar :) Grattis alla som plussat!!!!! Jag har BIM idag/imorgon. Tog ett test från RFSU imorse som var negativt. Vad är er åsikt om de vanliga testerna från RFSU? Är de tillförlitliga?

• SugarSugar
    Mudcakemonster skrev 2018-01-29 19:28:24 följande:

Jag har bim på onsdag :) Hoppas vi alla som är kvar får ett plus. Jag undrar samma sak. Tog ett lite billigare test igår och det var negativt. Vet inte när jag vågar testa igen. Tog det med kvällsurin.. kanske man borde försöka igen ikväll?

Ja, är det kanske värt att köpa dyrare test? Jag ska försöka hålla mig till imorn bitti eller t o m i övermorgon om inte mensen hunnit komma. Morgonurin är ju bäst, klarar du av att hålla dig till dess? :)
  • SugarSugar
    citrongräs skrev 2018-01-29 19:33:13 följande:

Jahapp, bruna flytningar idag på BIM-2. Mensen kommer väl vilken dag som helst då börjar bli så trött på det här!

Men då :( Det här är mitt första riktiga försök men skyddade mig inte i nov (Hade ingen koll på ÄL) och blev sååå ledsen när mensen kom precis innan nyår..... hur många gånger har ni försökt?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018