BIM JANUARI 2018
Jag har inget digitalt, däremot 6 st stickor, haha! Men vi tar nog och köper ett digitalt idag och testar imorgon. :)
Jag har inget digitalt, däremot 6 st stickor, haha! Men vi tar nog och köper ett digitalt idag och testar imorgon. :)
Ca 1 vecka kvar till bim, är så nervös.. någon mer som väntar på att få testa sig till nästa helg? :)
Har ni några symtom som har bim kring 20 januari??
Jag har BIM ca de 21-22/1 och kände sååå igen mig i va du skriver, igår hade jag konstig värk i magen.. bröstvårtorna blir alltid ömma runt ÄL, men sen försvann de igen och idag är dom ganska ömma igen.. idag vakna jag även med huvudvärk.. men man inbillar sig säkert bara.. :/ när ska du testa?
JAG ÄR SÅ LYCKLIG!
Gjorde precis ett test till, och det ett streck igen! Ett svagt, ja, men det går inte att förneka eller ta för ett spökstreck. Det var (enligt mig) aningen starkare än det jag gjorde imorse, trots att detta nu var kvällsurin.
Jag la till mig själv i listan ovan, och jag kan inte fatta det själv. Jag kommer få barn lagom till mig egen födelsedag i slutet av september. Det känns helt magiskt! <3
Jahapp och där kom mensen.... :/
Äntligen svart på vitt! Hoppas att detta lilla frö vill stanna kvar.
BIM idag... tog ett test men det var negativt. Väldigt orolig, hade sex då jag tror att min ägglossning är. Någon dag efter fick jag en blödning och är nu orolig att det var ett MF. har tidigare gjort en abort så är nu orolig att jag blivit steril..
Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?
BIM på lördag och använt CB early. Tvärnegativt. :(
Däremot har jag känt mig sjukt gravid sen i lördags. Magen är supersvullen och det känns som "träningsvärk" i livmodern när man trycker. Sen den här pulserande känslan i magen och ont i bröstvårtorna.
Man får väl hoppas att jag är en av dom som bara kan plussa på BIM +
Hej, så många i tråden som plussat så trodde verkligen inte att även jag.. men idag fick jag gravid på digitala <3 bf slutet av september
Åååh grattis! <3
Testade imorse bim -2 eller 3. Negativt. Såå besviken när jag verkligen känt symtom (säkert inbillat mig för jag vill så mkt.) Usch vad deppig jag blev nu. Tiden går ju såå sakta en ägglossning när man vill bli gravid känns som ett år ungefär.
Håller tummarna för er andra!!
Ge inte upp! Det är troligtvis för tidigt. När jag läser bakåt i trådar så verkar de flesta plussa bim + ett antal dagar ju :)
BIM 19-21/1.
Testade svagt positivt imorse. Hoppades inte på för mycket.
Nu idag när jag och sambon hade sex så kom en blödning. Mens eller inte ? Osäker på det faktiskt. Någon som haft liknande men varit gravid endå?
Hej!
Mitt första inlägg här, men jag har dock följt i princip hela tråden.
Jag är 25 år och har inga barn i dagsläget.
Jag tog ett gravtest idag och tycker mig se ett svagt streck, iaf när man kollar i mobilen och i verkligheten. Inte lika tydligt på datorn. Det kanske bara är ett spökstreck jag ser. Vad tror ni? :/
BIM på måndag, känner absolut ingenting. : /
Inväntar mensen och satsar på nästa ÄL!
9e försöket here we go....
Liten blödning inatt när jag gick för att sova.
Vaknade nu och testade. Tänkte att det inte skulle vara någonting.
Är jag gravid trots blödning ? Har BIM idag ! :)
Tack för alla fina pepp ! <3
Fick mens idag :( såå trist.. Håller tummarna för er andra!