• norrland91

BIM JANUARI 2018

Woohooo skrev 2018-01-13 11:15:27 följande:

Jag har inget digitalt, däremot 6 st stickor, haha! Men vi tar nog och köper ett digitalt idag och testar imorgon. :)

Ser också svagt men köp digitalt för att vara säker :) pirrigt !
  • norrland91
    Ronjaelley skrev 2018-01-13 13:05:50 följande:

Ca 1 vecka kvar till bim, är så nervös.. någon mer som väntar på att få testa sig till nästa helg? :)

Har ni några symtom som har bim kring 20 januari??

Har bim 21/1 kände av riktigt mycket igår i äggstockarna ilade och gjorde ont (inte som mensvärk). Lite molvärk i ryggen som jag inte brukar ha. Mådde illa igår. Hoppas jag inte bara inbillar mig! Ska testa någon dag innan bim med cb early
  • norrland91
    Lucifer91 skrev 2018-01-13 14:58:45 följande:

Jag har BIM ca de 21-22/1 och kände sååå igen mig i va du skriver, igår hade jag konstig värk i magen.. bröstvårtorna blir alltid ömma runt ÄL, men sen försvann de igen och idag är dom ganska ömma igen.. idag vakna jag även med huvudvärk.. men man inbillar sig säkert bara.. :/ när ska du testa?

Har också huvudvärk och är sjukt trött. Svullen. Vattniga flytningar. Tänkte testa 17/1 bim-4. Längtar såååå mycket efter ett plus gaah haha :)
  • norrland91
    Woohooo skrev 2018-01-13 23:25:16 följande:

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!
    Gjorde precis ett test till, och det ett streck igen! Ett svagt, ja, men det går inte att förneka eller ta för ett spökstreck. Det var (enligt mig) aningen starkare än det jag gjorde imorse, trots att detta nu var kvällsurin.

Jag la till mig själv i listan ovan, och jag kan inte fatta det själv. Jag kommer få barn lagom till mig egen födelsedag i slutet av september. Det känns helt magiskt! <3

Grattis!!!<3 underbart!
  • norrland91
    maria1992 skrev 2018-01-14 04:06:13 följande:

Jahapp och där kom mensen.... :/

Förstår känslan :( Vi kämpar vidare <3
  • norrland91
    Lilj3 skrev 2018-01-14 06:42:48 följande:

Äntligen svart på vitt! Hoppas att detta lilla frö vill stanna kvar.

Åh fantastiskt !!! Grattis!!!
  • norrland91
    håkanhakan skrev 2018-01-14 21:12:58 följande:

BIM idag... tog ett test men det var negativt. Väldigt orolig, hade sex då jag tror att min ägglossning är. Någon dag efter fick jag en blödning och är nu orolig att det var ett MF. har tidigare gjort en abort så är nu orolig att jag blivit steril..

Tror absolut inte risken är stor att bli steril av abort. Förstår din oro har själv tänkt tanken (gjorde abort 6år sen). Om du fick MF kan du iaf bli gravid <3 Avvakta lite och se om mens kommer eller ta nytt test. Det ordnar sig:)
  • norrland91
    MammaMia1012 skrev 2018-01-16 05:13:21 följande:

Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?

Jag ser! Grattis, underbart <3
  • norrland91
    levisen skrev 2018-01-16 06:45:05 följande:

BIM på lördag och använt CB early. Tvärnegativt. :(

Däremot har jag känt mig sjukt gravid sen i lördags. Magen är supersvullen och det känns som "träningsvärk" i livmodern när man trycker. Sen den här pulserande känslan i magen och ont i bröstvårtorna.

Man får väl hoppas att jag är en av dom som bara kan plussa på BIM +

Tog också clearlue early idag bim-5, negativt men anade kanske ett litet spökstreck (inbillade mig säkert)

De är när man får dedär jäkla negativa testerna man inser hur mkt man vill plussa....
  • norrland91
    MammaMia1012 skrev 2018-01-17 06:00:21 följande:

Hej, så många i tråden som plussat så trodde verkligen inte att även jag.. men idag fick jag gravid på digitala <3 bf slutet av september

Åååh grattis! <3

• norrland91

Testade imorse bim -2 eller 3. Negativt. Såå besviken när jag verkligen känt symtom (säkert inbillat mig för jag vill så mkt.) Usch vad deppig jag blev nu. Tiden går ju såå sakta en ägglossning när man vill bli gravid känns som ett år ungefär.

Håller tummarna för er andra!!

• norrland91
    Norrlandsbruden skrev 2018-01-18 09:11:55 följande:

Ge inte upp! Det är troligtvis för tidigt. När jag läser bakåt i trådar så verkar de flesta plussa bim + ett antal dagar ju :)

Jo sant :) men tappar hoppet när det står typ "90% säkerhet på bim-3"
  • norrland91
    Laes90 skrev 2018-01-19 10:55:42 följande:

BIM 19-21/1.

Testade svagt positivt imorse. Hoppades inte på för mycket.

Nu idag när jag och sambon hade sex så kom en blödning. Mens eller inte ? Osäker på det faktiskt. Någon som haft liknande men varit gravid endå?

Ååh spännande håller tummarna för plusset!!:)
  • norrland91
    Sararebecca skrev 2018-01-20 23:05:04 följande:

Hej!

Mitt första inlägg här, men jag har dock följt i princip hela tråden.

Jag är 25 år och har inga barn i dagsläget.

Jag tog ett gravtest idag och tycker mig se ett svagt streck, iaf när man kollar i mobilen och i verkligheten. Inte lika tydligt på datorn. Det kanske bara är ett spökstreck jag ser. Vad tror ni? :/

Ser antydan till streck, spännande! När har du bim?
  • norrland91
    lyckligast80 skrev 2018-01-20 12:38:29 följande:

BIM på måndag, känner absolut ingenting. : /

Inväntar mensen och satsar på nästa ÄL!

9e försöket here we go....

Så jobbigt att hela tiden "börja om" och bara längta efter detdär plusset. Men tänk i slutändan när du har din bebis, då är det den mest efterlängtade <3
  • norrland91
    Laes90 skrev 2018-01-21 05:32:05 följande:

Liten blödning inatt när jag gick för att sova.

Vaknade nu och testade. Tänkte att det inte skulle vara någonting.

Är jag gravid trots blödning ? Har BIM idag ! :)

Tack för alla fina pepp ! <3

Grattis! <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018