BIM JANUARI 2018
Hej! Hoppar också in i denna tråd, även jag helt ny på FL. Jag och sambon har denna månad gjort vårt andra seriösa försök för att bli gravida. Jag är helt nollställd av alla funderingar och jag veeet ju att det enda jag kan göra är att vänta - men det vet vi nog alla hur dålig man blir på det i dessa tider? :D Känns skönt att få kunna skriva av sig lite med likasinnade.
Startar min inblandning i tråden med mina funderingar...
Förra månaden var min mens över en vecka sen, vilket den inte brukar vara (inte haft hormonella preventivmedel på över 2 är så kan ej va sånt som ställer till det). Sen en morgon (20/1) vaknade jag med en mensvärk utan dess like, tio gånger värre än jag brukar ha. Misstänker lite ett väldigt tidigt missfall då jag hade endel gravsymtom innan det, vilket man ju kan vara med om utan att egentligen fattar det då man tror det är vanlig mens.
Denna månaden körde vi på som vanligt men då jag inte försökt ?aktivt? med koll på ÄL och liknande tidigare så har jag helt ärligt talat väldigt dålig koll på när den infaller för mig. I fredags fick jag lite (ursäkta beskrivningen) bruna ?trådiga? flytningar som kommer lite lite varje dag. Endast brunt, inget rent blod. Ingen mensvärk men ibland lite molande/stickande. Inga övriga tecken på varken grav eller mens, förutom att jag mått illa i typ två veckor och haft i princip ingen matlust.
Nu till min fråga - om det var ett tidigt missfall, någon som har erfarenhet av att mensen uteblivit månaden efter och ersatts av bara sparsamt brunt eller vad kan dessa flytningar bero på? Kan tillägga att jag tog ett gravtest imorse som visade negativt. Dä min mens var sä sen förra månaden är jag lite osäker på när BIM är denna månad. Hoppas jag är i rätt forum med min fråga, inte så inne i detta med FL som sagt.
Nu blev detta himla långt, ber om ursäkt för det!