BIM JANUARI 2018
Någon som har BIM den 22/1? Eller runt de datumet..
hängt med i decembertråden också.. och håller tummarna för att många ska plussa nu :)
Någon som har BIM den 22/1? Eller runt de datumet..
hängt med i decembertråden också.. och håller tummarna för att många ska plussa nu :)
Fattar inte. Enligt appen ÄL 3/1. Kände lite grann då men mer igår. Brukar ha ont 1 max 2 dagar men har jätteont idag. Varje steg jag tar hugger i sidan...undrar när jag hade äl?! Igår ellr t o m idag kanske?!
Någon mer som har BIM 22/1 och ägglossning nu i dagarna?
Tjejer! Jag står här i badrummmet och funderar.. bifogar bild.
Enligt instruktionerna så är ett positivt ägglossningstest när testlinjen är skarpare än kontrollinjen.
Såhär såg de ut precis?! (De understa testet)
Är min ÄL på g nu fast testet enligt dom är negativt..?
ska jag kanske hålla mig några timmar nu från att kissa och kolla igen?
Här kommer bilden. :)
Kolla igen om några timmar. Jag brukar få positivt på kvällen. :)
Hej,
Man ser ju en tydlig stegring så testa imorgon igen: ) Eller ikväll.
Kan absolut vara på gång.
Jag använde CB dubbel hormonindikator igår, på morgonen hade jag hög fertilitet (blinkande smiley)
Testade igen på kvällen och då var den maximal. (Fast smiley)
Vårat 8e försök nu.....
[quote=78348312][quote-nick]Lucifer91 skrev 2018-01-08 13:31:14 följande:[/quote-nick]Tänkte hålla mig från att kissa nu några timmar.. pch kolla ikväll. :)
Ah okej, då är de babyverkstad ikväll hos er också antar jag hehe! Hoppas du får plus nu <3[/quote
Hihi, Jajemen! : )
Tack!!
Kunde inte låta bli att testa igen... OMG!
Tjejer, jag skrev igår om mitt dilemma med ÄL testerna.. tog ett precis.. kan man tolka detta som positivt nu? Eller?
Tänkte ta ett vid 17 för att se om de är lila starkt då eller om de börjar bli svagare..