• Lucifer91

BIM JANUARI 2018

Någon som har BIM den 22/1? Eller runt de datumet..

hängt med i decembertråden också.. och håller tummarna för att många ska plussa nu :)

• Lucifer91
    tossaliten skrev 2018-01-05 21:27:04 följande:

Fattar inte. Enligt appen ÄL 3/1. Kände lite grann då men mer igår. Brukar ha ont 1 max 2 dagar men har jätteont idag. Varje steg jag tar hugger i sidan...undrar när jag hade äl?! Igår ellr t o m idag kanske?!

Har du provat ägglossningstest? :)
  • Lucifer91

Tjejer! Jag står här i badrummmet och funderar.. bifogar bild.

Enligt instruktionerna så är ett positivt ägglossningstest när testlinjen är skarpare än kontrollinjen.

Såhär såg de ut precis?! (De understa testet)

Är min ÄL på g nu fast testet enligt dom är negativt..?

ska jag kanske hålla mig några timmar nu från att kissa och kolla igen?

• Lucifer91
    qismet skrev 2018-01-08 12:50:00 följande:

Kolla igen om några timmar. Jag brukar få positivt på kvällen. :)

Tack för svar kära du! Ska hålla mig från att kissa till ca 16-17 ikväll och kolla igen :)
  • Lucifer91
    lyckligast80 skrev 2018-01-08 12:53:02 följande:

Hej,

Man ser ju en tydlig stegring så testa imorgon igen: ) Eller ikväll.

Kan absolut vara på gång.

Jag använde CB dubbel hormonindikator igår, på morgonen hade jag hög fertilitet (blinkande smiley)

Testade igen på kvällen och då var den maximal. (Fast smiley)

Vårat 8e försök nu.....

Tänkte hålla mig från att kissa nu några timmar.. pch kolla ikväll. :)

Ah okej, då är de babyverkstad ikväll hos er också antar jag hehe! Hoppas du får plus nu <3
  • Lucifer91
    lyckligast80 skrev 2018-01-08 13:41:27 följande:

[quote=78348312][quote-nick]Lucifer91 skrev 2018-01-08 13:31:14 följande:[/quote-nick]Tänkte hålla mig från att kissa nu några timmar.. pch kolla ikväll. :)

Ah okej, då är de babyverkstad ikväll hos er också antar jag hehe! Hoppas du får plus nu <3[/quote

Hihi, Jajemen! : )

Tack!!

Lycka till :)

Vi har kört varje dag nu i 5dagar.. så ikväll och imorgon också.. kanske övermorgon så hoppas vi på plusset :)
  • Lucifer91
    qismet skrev 2018-01-08 16:05:27 följande:

Kunde inte låta bli att testa igen... OMG!

De va inget spökstreck <3 massa grattis till dig! Vad är de för något du använder på den understa bilden? :) all lycka till dig
  • Lucifer91

Tjejer, jag skrev igår om mitt dilemma med ÄL testerna.. tog ett precis.. kan man tolka detta som positivt nu? Eller?

Tänkte ta ett vid 17 för att se om de är lila starkt då eller om de börjar bli svagare..

Svar på tråden BIM JANUARI 2018