• Linaamanda

BIM JANUARI 2018

Hej!

Jag hoppar gärna in här också!:) kort om mig: 29 år, har en son på fyra år och planerar nu ett syskon! Jag tog ut min hormonspiral i slutet på september och pga av att min man reser mycket i sitt jobb så har vi endast prickat in en ägglossning som inte gav något resultat. Hade ägglossning den 11/1 och har BIM den 25/12. Har haft molvärk sedan två dagar tillbaka men inser själv att jag bara vill väldigt gärna att det ska funka denna gång!:)

Det ska bli väldigt kul att följa alla. Lycka till:)

• Linaamanda

Jag har bim den 25:e men kan snart innehålla mig längre! Är det på tok för tidigt att ta en cb-early imorgon bitti eller ska jag försöka hålla mig några dagar?

• Linaamanda
    Blåhimmel skrev 2018-01-21 17:56:01 följande:

Hejsan!

Hänger gärna på här???? har BIM 25/1.

Har ömma bröst och tycker att jag har lite metallsmak i munnen, har kännt av en konstig känsla vid solar plexus igår+idag och har molvärk. Hoppas att jag inte inbillar mig nu????. Någon av er som kännt av något vid solar plexus vid graviditet? Kan det ens vara pga graviditet.????

Jag har också bim 25/1. Jag har inte känt något sådant men däremot molvärk sedan en vecka tillbaka. Tänkte ta ett cb-early imorgonbitti. Hur tänker du göra?:)
  • Linaamanda

God morgon! Imorse kom min mens så jag hoppar över till februaritråden. Till er som är kvar håller jag tummarna för att ni får ett plus. :)

Svar på tråden BIM JANUARI 2018