BIM JANUARI 2018
Hoppar in här efter misslyckat försök med bim i december! Nu är det bim 2/1 att vänta på istället!
Hoppar in här efter misslyckat försök med bim i december! Nu är det bim 2/1 att vänta på istället!
Hej tjejer!
Jag är rätt ny här i Familjeliv, jag följde också decembertråden då jag hade så mycket gravidsymtom,jag var helt säkert på att jag var gravid och samma dag som jag testade och fick positivt så började jag blöda..Nu var inte det planerat, men det fick oss att vilja skaffa barn direkt fast vi hade tänkt vänta längre..så den här månaden är vårt första riktiga försök. Jag hade ägglossning 18/12 så Bim 2-3/1. Kul att följa er resa med! Lycka till
Hej tjejer!
Jag är rätt ny här i Familjeliv, jag följde också decembertråden då jag hade så mycket gravidsymtom,jag var helt säkert på att jag var gravid och samma dag som jag testade och fick positivt så började jag blöda..Nu var inte det planerat, men det fick oss att vilja skaffa barn direkt fast vi hade tänkt vänta längre..så den här månaden är vårt första riktiga försök. Jag hade ägglossning 18/12 så Bim 2-3/1. Kul att följa er resa med! Lycka till
Då är vi på samma dag :)
Vad har du för symtom?
Jag testade imorse men visade inget.
ååå va kul. När ska du testa eller har du redan testat kanske?
Nej jag hade faktiskt inga test hemma: -) men tror det kommer på posten idag! Jag hade ömmande bröst några dagar efter äl som har avtagit nu..därför är känslan att det inte tagit sig denna gång! Men Jag gör ett test i dagarna nu när jag får dom på posten!
Du då? Testa på BIM?
ååå va kul. När ska du testa eller har du redan testat kanske?
Nä de från nyss visade inget. Man kan ana något om man lyser igenom de med lampa men så ska man ju inte behöva göra. Nu ska jag försöka hålla fingrarna borta tills på söndag.
Oki. Jag beställde nya men hade kvar sedan förra månaden. Jag testade igår och nu på morgonen. Väntar fortfarande på de som jag tog idag.
Vad roligt att vi är så många på samma dag! Har ni barn sedan innan? Hur många gånger har ni försökt?
Detta är min och min sambos andra försök, inga barn sedan tidigare. 29 år, boende i Stockholm! :)
Välkommen! Nästan samma här... 26 år, BIM 3/1 och tredje försöket. Börjar bli otålig nu, vill ha ett positivt test.
Samma BIM här! Testar på söndag nästa gång då jag fick tokblankt igår.
Nu kom min mens. Två dagar innan jag trodde den skulle komma. Men det är inte så länge sen jag slutade med p-piller så kroppen behövde nog bara komma i fas igen. Ny tid för ÄL är 14/1 och BIM 29/1.
2018 ska bli vårt år tjejer! <3
Många som har koll här inne så jag frågar =) Hur snabbt efter äl fäster ägget? =)
SKulle uppskatta något svar ifall någon varit med om liknande? :)