• Josse8632

BIM JANUARI 2018

Hoppar in här efter misslyckat försök med bim i december! Nu är det bim 2/1 att vänta på istället!

• Josse8632
    Sanssan skrev 2017-12-27 10:55:31 följande:

Hej tjejer!

Jag är rätt ny här i Familjeliv, jag följde också decembertråden då jag hade så mycket gravidsymtom,jag var helt säkert på att jag var gravid och samma dag som jag testade och fick positivt så började jag blöda..Nu var inte det planerat, men det fick oss att vilja skaffa barn direkt fast vi hade tänkt vänta längre..så den här månaden är vårt första riktiga försök. Jag hade ägglossning 18/12 så Bim 2-3/1. Kul att följa er resa med! Lycka till

Då ligger vi ganska exakt med äl och bim! Spännande! Dessvärre har jag en känsla av att det inte tagit sig denna gången! Men är ju lite tidigt att veta än! Hade ömma bröst i några dagar efter äl..men som började avta igår och det är därför jag tror att mensen kommer komma om några dagar ! Hoppas det går bra för dig iaf
  • Josse8632
    Sanssan skrev 2017-12-27 10:55:43 följande:

Hej tjejer!

Jag är rätt ny här i Familjeliv, jag följde också decembertråden då jag hade så mycket gravidsymtom,jag var helt säkert på att jag var gravid och samma dag som jag testade och fick positivt så började jag blöda..Nu var inte det planerat, men det fick oss att vilja skaffa barn direkt fast vi hade tänkt vänta längre..så den här månaden är vårt första riktiga försök. Jag hade ägglossning 18/12 så Bim 2-3/1. Kul att följa er resa med! Lycka till

Då ligger vi ganska exakt i ÄL och BIM, jag har en känsla av att det inte tagit sig denna gången, jag hade ömma bröst några dagar efter ÄL som höll i sig fram till igår, men nu avtagit! Hoppas det går bra för dig iaf
  • Josse8632
    öland88 skrev 2017-12-27 22:19:30 följande:

Då är vi på samma dag :) 

Vad har du för symtom? 

Jag testade imorse men visade inget.  

Samma dag jag med
  • Josse8632
    öland88 skrev 2017-12-28 00:11:51 följande:

ååå va kul. När ska du testa eller har du redan testat kanske? 

Nej jag hade faktiskt inga test hemma: -) men tror det kommer på posten idag! Jag hade ömmande bröst några dagar efter äl som har avtagit nu..därför är känslan att det inte tagit sig denna gång! Men Jag gör ett test i dagarna nu när jag får dom på posten!

Du då? Testa på BIM?
  • Josse8632
    Josse8632 skrev 2017-12-28 09:05:59 följande:

Nej jag hade faktiskt inga test hemma: -) men tror det kommer på posten idag! Jag hade ömmande bröst några dagar efter äl som har avtagit nu..därför är känslan att det inte tagit sig denna gång! Men Jag gör ett test i dagarna nu när jag får dom på posten!

Du då? Testa på BIM?

Använde du testa tidigt-test på första testen?
  • Josse8632
    öland88 skrev 2017-12-28 00:11:51 följande:

ååå va kul. När ska du testa eller har du redan testat kanske? 

Du då? Testa på BIM?

Använde du testa tidigt-test på första testen?
  • Josse8632
    öland88 skrev 2017-12-28 09:39:10 följande:

Nä de från nyss visade inget. Man kan ana något om man lyser igenom de med lampa men så ska man ju inte behöva göra. Nu ska jag försöka hålla fingrarna borta tills på söndag.

Okej men då kanske det finns något där ändå jag håller tummarna! Ska försöka hålla mig nån dag till jag med
  • Josse8632
    öland88 skrev 2017-12-28 09:22:19 följande:

Oki. Jag beställde nya men hade kvar sedan förra månaden. Jag testade igår och nu på morgonen. Väntar fortfarande på de som jag tog idag.

Nu har jag också testat! Negativt! Så bara vänta in mensen och nästa ÄL som blir försök 4....
  • Josse8632
    Adalgisa skrev 2017-12-28 11:07:41 följande:

Vad roligt att vi är så många på samma dag! Har ni barn sedan innan? Hur många gånger har ni försökt?

Detta är min och min sambos andra försök, inga barn sedan tidigare. 29 år, boende i Stockholm! :)

3e försöket för oss, dock dags att rikta in sig på försök nr 4 då jag testade negativt idag! Jag och min sambo är båda 31år och har inga barn sen innan!
  • Josse8632
    Lyckorus skrev 2017-12-29 15:46:51 följande:

Välkommen! Nästan samma här... 26 år, BIM 3/1 och tredje försöket. Börjar bli otålig nu, vill ha ett positivt test.

Jag oxå! BIM 1-2/1 och tredje försöket..testade neg igår, så redan inställd på att det blir försök 4 om ett par veckor!
  • Josse8632
    Ereya skrev 2017-12-29 15:58:54 följande:

Samma BIM här! Testar på söndag nästa gång då jag fick tokblankt igår. 

Jag fick oxå tokblankt..gör ev ett test på sön bara för att veta om man bör avstå bubblet eller ej! Men är ganska säker på att det är lika blankt då!
  • Josse8632
    FruBjörk skrev 2017-12-30 10:30:24 följande:

Nu kom min mens. Två dagar innan jag trodde den skulle komma. Men det är inte så länge sen jag slutade med p-piller så kroppen behövde nog bara komma i fas igen. Ny tid för ÄL är 14/1 och BIM 29/1.

2018 ska bli vårt år tjejer! <3

Mensvärk här och bara nån dag kvar till mens!

ÄL beräknad runt 15/1 och BIM 29/1! bara att hoppas på 2018!!!!!
  • Josse8632
    Lottch3n skrev 2018-01-01 10:07:32 följande:

Många som har koll här inne så jag frågar =) Hur snabbt efter äl fäster ägget? =)

Ca 1 v
  • Josse8632
    Hello91 skrev 2018-01-02 19:39:23 följande:

SKulle uppskatta något svar ifall någon varit med om liknande? :)

Jag har inte varit med om detta själv, men det låter ju som att det skulle kunna vara en nidblödning, det stämmer ju med tiden för när man brukar få en sådan!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018