• babbi

BIM JANUARI 2018

Hej allihopa!

Hoppar också in här från Decembertråden :) fick också svagt plus på Clearblue early på BIM-3, gjorde ett till test BIM-2 som var negativt sedan kom mensen... Sådan hemsk besvikelse, tänkte vänta med att berätta för sambon om testet jag trodde var positivt men kunde inte hålla mig! Men jag är glad att jag berättade så man har stödet och en famn att gråta i... Blev två-tre dagar att bryta ihop sedan mensen och nu längtar man till att få börja testa ägglossning! :) äl berkänad 28/12! Kommer inte testa innan BIM denna gång.

• babbi

Har kört med ältest hela veckan och igår (tisdag) kväll fick jag en fast smiley :) haft älflytningar heladagen! Fick till det i söndags och idag så nu får vi hoppas på det bästa. Detta är försök 7 med ältester, nästa månad skippar vi testerna då jag lärt känna kroppen hyfsat bra:) kanske man slipper den inre stressen!!

• babbi
    Lottch3n skrev 2018-01-02 10:59:37 följande:
    Välkommen hit :)

Har också bim 12/1 enligt app, hade äl 28/12 :) Känns som en evighet, haha.
    Tror jag ligger på ungefär samma datum som er! Jag och sambon har kommit överens om att inte testa innan BIM och att nästa äl (om det blir en nästa gång, förhoppningsvis inte) så skippar vi äl-testerna då jag är hyfsat säker på när äl sker då jag testat sedan Juni, men utan resultat.. Känner att stressen äter upp mig inifrån snart och det tär på förhållandet, så hur mycket rätt jag vill ha så har sambon en poäng Skrikandes använder mig av appen Flo, men har varit så duktig att inte ens öppnat den nu på några dagar och ska försöka låta den vara oöppnad till mitten av Januari, känns som tiden går snabbare! 
    Nu hoppas jag på plus för oss <3 
  • babbi
    Elina22 skrev 2018-01-02 11:14:13 följande:

Tog precis ett test!! Är bim-2!! Hur tillförlitligt är detta??

Garanterat ett solklart plus!! Stort grattis SkrattandeHjärta
  • babbi
    Liiiinda90 skrev 2018-01-02 18:18:08 följande:
    Jag har också som sagt bim 12/1 :)

Jag känner inget förutom att jag haft lite molande mensvärk liknande samt ett par rejäla hugg i ena äggstocken.

Dock är mina flytningar väldigt vattniga och rinniga :') haha

Först var dom typ krämiga och vita efter äl.

Känner ni andra något ?

Hur är era flytningar?
    jag fick (fin) riktigt rosa flytning 2 dagar efter äl, vet inte vad det innebär :o sen har jag haft typ genomskinliga mer vattniga flytningar efter det. 
  • babbi
    Liiiinda90 skrev 2018-01-03 21:18:17 följande:

Hur ska man få dagarna att gå fortare :D haha

Hur många är vi som har bim 12/1?

När har ni tänkte testa?

Jag har varit så duktig att inte öppnat mensappen sedan 28/12 för att dämpa stressen och hetsen kring BIM, men idag öppnade jag och insåg att min BIM är 9/1, så inte långt kvar!

För min del blir det inte att testa tidigare då jag aom sagt förra månaden gjorde ett CB early som visade ändå ganska tydligt plus men sedan kom mensen... vill inte bli så besviken igen :( sambon jar gömt alla tester!

När ska du testa dig??!! Så spännande att följa varandra
  • babbi
    Liiiinda90 skrev 2018-01-03 23:54:14 följande:

Tänk om man kunde vara så duktig :) jag är väl här inne och kollar 1678 per dag haha

Jag ska försöka hålla mig till den 12/1 men känner jag mig själv så kommer jag börja testa redan i början av nästa vecka. Haha

Jag är också inne här sjukt mycket! Men det har nog hjälpt mig att inte kolla appen :) lätt att säga att man ska vara duktig!

5 dagar kvar till bim, hoppas mensen håller sig borta..
  • babbi

BIM om 2 dagar, antar att mensen kommer på besök :( enda symptom jag har är riktigt ömma bröst, men det har jag varje månad!

Att man kan bli så besviken redan innan tant röd kommit..

Hur går det för alla andra? Några symptom? :)

• babbi
    Frips skrev 2018-01-07 09:40:01 följande:

God organ tjejer! BIM+1 idag och testet ser ut såhär, ser ni något? :)

Mina symtom är: illamående (går inte över om jag äter)

Molvärk och putig hård mage

Svider i svanken

Större ömma bröst med knottror på vårtgården och större bröstvårtor, samt tydliga ådror på brösten.

Mörklila blygdläppar

Mycket finnar, har aldrig det annars.

Förhöjd temp sedan äl med 0,5 grader

Järnsmak i munnen

Ser absolut ett streck där, hoppas det inte är spök!! :) har du något digitalt? Annars köp det och gör ett så får du svart på vitt, borde ju visa positivt med tanke på att du är på BIM+1
  • babbi
    Neptun skrev 2018-01-07 20:45:59 följande:

Nä på ons :) me. Har oregelbunden cykel så varierar ofta !

Jag har på tisdag! Men är bombis på att mensen kommer, fick en liten blodig flytning idag :( att det aldrig kan ta sig...

man tror liksom att ju längre tiden går ska man tapp hoppet lite och bli mindre besviken men icke då! Kommer väl bryta ihop när mensen väl kommer!

Har ni några symptom?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018