• Annso123

BIM JANUARI 2018

Hej!

Hoppar in här med, följt BIM december 2017, men tog sig inte för oss. Har ägglossning nu i dagarna, 17:e enligt apparna, men känner aldrig av ägglossningen, så vet inte när den är exakt. BIM 1/1 -18! Hade varit en bra start på nya året med ett plus!

Ska bli kul att följas åt!

• Annso123
    maria1992 skrev 2017-12-19 08:20:25 följande:

Spännande!! 

Vi hoppas det går för oss denna gången! Har du bim då i slutet av månaden eller börjab av januari?

Ja, spännande!! Vill bara att tiden ska gå snabbt! Men ändå inte, vill ju njuta av alla dagar innan med, med jul och nyår och allt! Enligt apparna har jag BIM 1 januari, men kommer testa 31/12 tänkte jag. Skönt att veta innan nyårsfesten om det tagit sig. Även om det inte är säkert att det syns nåt redan då!
  • Annso123

Hej! Nu närmar sig BIM med stormsteg! BIM 1/1. Känner inga symtom alls den här månaden. Vet inte vad jag ska tro.. förra månaden hade jag massa symtom, men som tydligen bara var PMS. Känns inte som att det tagit sig den här gången heller.

Tänker testa imorgon, BIM -r och sen på söndag (inför nyår) igen.

• Annso123

BIM -4 idag, testade negativt. Eller man ser ett mycket svagt streck, men det gjorde jag förra månaden med, när jag inte var gravid, så det är nog bara ett spökstreck. Har inga symtom alls, mer än lite illamående idag och igår, men det kan ju bero på vad som helst. Säkert på grund av för mycket choklad! =) inga ömma bröst eller mensvärk heller.

Testar igen på söndag BIM -1, eftersom jag annars vill ta ett glas bubbel på nyårskvällen. Men misstänker att det också kommer vara negativt.

• Annso123
    Ereya skrev 2017-12-30 09:14:21 följande:

Ett plus är alltid ett plus. Vad roligt, grattis!

Jag är på ÄL +12, BIM - 3 och testade negativt idag igen... Nu ska jag vänta in mensen och kommer den inte på utsatt dag (tisdag) så testar jag mig en sista gång på onsdag, ÄL +16. Min mamma hade extremt smärtande, svällda bröst som första symptom när hon väntade mig och det har jag haft nu sedan julafton. Verkligheten ALDRIG haft så ömma tuttar! Mina vanliga behåar passar inte ens, jag måste ha ökat minst en, kanske till och med två, kupstorlekar på en vecka!

Fan vad surt om det bara blir negativt hela vägen. Åh så less. Jag har ju den där känslan i kroppen men vad gör det om testerna visar negativt? Inte ens ett svagt svagt plus... Förra gången visade det neg på ÄL +10 och positivt på ÄL +14. God morgon tjejer, idag är vi positiva... Hahaha!!!

Tack! Vågar dock inte hoppas förarens jag kan ta ett digitalt! Jag har inga symtom alls nästan. Känns så konstigt! Hade lite mensvärk igår och lätt illamående.

Jag testade negativt BIM -4 och nu vad det verkar, svagt positivt BIM -2. Hoppas du får ditt plus snart!
  • Annso123

Testade ju positivt på ?testa tidigt-test? några dagar innan BIM, sen negativt på digitalt BIM -1. Idag BIM +1 tog jag ett till test! Vad säger ni?

• Annso123
    Emiliass skrev 2018-01-02 19:23:45 följande:

Det är tydligt gravid grattis

Tack!!
  • Annso123
    josgos skrev 2018-01-04 07:22:44 följande:

Stort grattis!!! Vilken dag är du på?

BIM + 3 är jag på!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018