Ereya skrev 2017-12-30 09:14:21 följande:
Ett plus är alltid ett plus. Vad roligt, grattis!
Jag är på ÄL +12, BIM - 3 och testade negativt idag igen... Nu ska jag vänta in mensen och kommer den inte på utsatt dag (tisdag) så testar jag mig en sista gång på onsdag, ÄL +16. Min mamma hade extremt smärtande, svällda bröst som första symptom när hon väntade mig och det har jag haft nu sedan julafton. Verkligheten ALDRIG haft så ömma tuttar! Mina vanliga behåar passar inte ens, jag måste ha ökat minst en, kanske till och med två, kupstorlekar på en vecka!
Fan vad surt om det bara blir negativt hela vägen. Åh så less. Jag har ju den där känslan i kroppen men vad gör det om testerna visar negativt? Inte ens ett svagt svagt plus... Förra gången visade det neg på ÄL +10 och positivt på ÄL +14. God morgon tjejer, idag är vi positiva... Hahaha!!!
Tack! Vågar dock inte hoppas förarens jag kan ta ett digitalt! Jag har inga symtom alls nästan. Känns så konstigt! Hade lite mensvärk igår och lätt illamående.
Jag testade negativt BIM -4 och nu vad det verkar, svagt positivt BIM -2. Hoppas du får ditt plus snart!