Majsan19373 skrev 2017-12-17 16:03:12 följande:
Är så sjukt trött på dessa trådar. Feminister hatar inte män. Vi hatar de maktstrukturer som finns i samhället som gör att vi inte kan leva på samma villkor som män. Att många vita män sen vill få det till en rasfråga, som denna urkorkade tråden, får faktiskt stå för er. Du har uppenbarligen aldrig talat med en feminist eller läst feministisk litteratur även om du påstår detta. Du är extremt okunnig och ignorant. Sen vill du att feminister ska försvara sig mot något DU påstår att vi tycker? Som ovan skriver: varför hatar du brysselkål? Förklara dig nu!!!
Jag skrev att ni hatar vita män, inte att ni hatar "män".
Så att jag sett 1525252552 gånger att feminister påstår att vita män är problemet är alltså något jag och miljoner andra inbillat oss? med samma logik så extremhögerns hat mot svarta ett påhitt också?
förresten, kan du svara på en fråga angående religion, varför anser ni att alla kristna är dåliga människor och varför anser ni att kristendomen är den enda religionen i hela världen som är homofobisk och misogyn? varför bryr ni er inte om icke-vita kristna som är förtryckta? ni pratar aldrig om det, istället så framställer ni tex kristna araber som förtryckare av muslimer, vilket är sjukt då kristna araber utgör 1 % av hela mellanöstern, det är ju förtryck ni stödjer mot en liten minoritet.