38 år och börjat röka
Jag har också börjat röka nu i vuxen ålder och känner verkligen igen mig i det du skriver. Jag var också för feg för att börja redan i tonåren när jag innerst inne ville göra det. Tyckte det luktade så gott när andra rökte och det gav en skön attityd på något sätt. Höll då också på mycket med träning och idrott så det passade väl inte heller riktigt ihop med min personlighet under den tiden. Sedan gick åren fram till förra sommaren då jag blev tillsammans med en feströkare. Då kunde jag så klart inte längre motstå frestelsen att prova själv och gissa om det kändes rätt. Älskade både smaken och känslan och tyckte det var himmelskt GOTT!!! Fastnade mer eller mindre direkt och redan efter ett par veckor började jag röka dagligen och har fortsatt på den vägen sedan dess. Tycker på något sätt att det känns befriande och skönt att vara rökare, som att jag äntligen har hittat mitt rätta jag. Har så klart inga som helst planer på att sluta röka och tycker som du att det ger en skön kick och visst är det gott, socialt och snyggt att röka.