Inlägg från: Anonym (jasse) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jasse)

lyrika

hej undrar hur tid det tar innan den verksamma substanser i lyrika, pregalabin försvinner helt ur blodet och levern om man käkat det ett tag så att säga. nån som har minsta aning? vet att det bryts ner eller liknande i njurarna men den finns ändå mätbara nivåer i levern. hur länge tror ni alla kunniga Glad

• Svar på tråden lyrika
  • Anonym (jasse)

det försvinner väl ur urinet på ca en vecka eller har jag fel? men alltså du menar att det syns på blodprov i upp till sex månader?

• Anonym (jasse)

Supertack för utförligt svar! Och tack ni alla andra också. Men har en fråga, om de letar efter pregabalin i levern hur länge syns det om jag knaprar det några gånger i veckan i låt oss säga tre veckor ska lämna prov den 27 men tror inte dom kollar lyrika då men i januari ska jag testas för allt typ, snark. Mvh jasse

• Anonym (jasse)
    klyban skrev 2017-12-08 15:22:03 följande:

Ur vilken synvinkel tänker du på?

Spårbara mängder för urinprov, eller när det verkligen är helt ur.

Spårbarheten i levern genom blodprov och helt borta i guess? Syns det genom njurårovet? Det försvinner väl rätt fort ur urinet även om man ätit det ett tag? tack för att du tar dig tid att svara! mvh jasse
  • Anonym (jasse)
    klyban skrev 2017-12-09 14:21:49 följande:

Om du har ett värde ovanför referensvärde, säger det inget mer än en leverpåverkan.

Det kan vara precis vad som helst, och säger inget mer än en leverpåverkan.

Räcker med du är fet så kan det värde gå över.

Halveringstid på lyrican är ~6,5h, och metaboliserar sig inte.

Vilket betyder inga restämnen finns kvar av lyrica.

Bara för att vara helt säker (trög) den påverkar levervärden men kan inte spåras i levern även om man söker specifikt efter lyrika? När försvinner den mätbara lyrikan ur levern?
Svar på tråden lyrika