• BossHoss

Har jag utsatts för ett brott och vad gör jag?

Är du eskort?

eller är det bara falskt förtal som han håller på med och försöker såra dig. Vem är denne mannen för dig?
  • BossHoss
    Anonym (misa) skrev 2017-12-01 13:05:17 följande:
    Nej jag är ingen eskort.

Jag har träffat den här mannen förut, och haft sex med honom. Har nämt för honom att vissa män jag träffat har gett mig saker och pengar. Men det har aldrig varit någon överenskommelse om sex för pengar, utan de har hjälpt mig på eget initiativ. Men han tycker väl ändå att det är ett sexköp det handlar om.

Förtal tror jag inte det är, om han inte publicerar kommentarerna officiellt utan bara sms mig privat.
    OK
    nej förtal är det inte ur rättssyn menade mer allmännt.

Varför diskuterar du med en tillfällig KK att andra män som du ligger med ger dig pengar och gåvor?
  • BossHoss
    Anonym (misa) skrev 2017-12-01 13:05:17 följande:
    Nej jag är ingen eskort.

Jag har träffat den här mannen förut, och haft sex med honom. Har nämt för honom att vissa män jag träffat har gett mig saker och pengar. Men det har aldrig varit någon överenskommelse om sex för pengar, utan de har hjälpt mig på eget initiativ. Men han tycker väl ändå att det är ett sexköp det handlar om.

Förtal tror jag inte det är, om han inte publicerar kommentarerna officiellt utan bara sms mig privat.
    OK
    nej förtal är det inte ur rättssyn menade mer allmännt.

Varför diskuterar du med en tillfällig KK att andra män som du ligger med ger dig pengar och gåvor? Hade en tjej jag legat med påpekat detta för mig hade jag tagit för givet att hon menar att jag skulle ge henne gåvor som de andra männen. Alltså ett förklätt sexköp. Blocka hans nummer så slipper du kontakt med honom helt
Svar på tråden Har jag utsatts för ett brott och vad gör jag?