IVF våren 2018

Hej, har följt denna tråd ett par veckor nu som oinloggad men nu pallar jag inte längre, så nervös! Detta är min första IVF, gjorde ÄP igår blev 7 ägg, fick idag reda på att 2 blivit befruktade och att vi ska göra ET redan imorgon, blir så nojjig att det är nå fel när de ska återföras redan imorgon ????
Hej igen
Jag hade 2a ultraljudet idag, känns inte alls bra! Sist syntes 8 fina äggblåsor idag endast 6. Fick höja dosen på menopur till 225 och ägguttag en dag senare, tisdag. Kan det komma fler stora äggblåsor eller hur funkar det? Jag hade ju hoppats på 12 iaf!
Tacksam för svar och pepp ???? Kul att det går så bra för er andra ????/Jennifer
Å jag är sååå nervös att kliniken typ ska ringa å säga ?nä tyvärr alla embroyn har slutar att utvecklas?
Dem kommer inte ringa heller om det inte är att jag ska till kliniken tidigare än på måndag. Är det dumt om jag ringer dit och frågar hur celldelningen går? Om några har stannat osv? Tror min kontrollbehov slår in.. men är så rädd att det ska ringa och stå skyddat nummer..
håller tummarna för er som har insättning imon! stort lycka till!! uppdatera oss gärna <3