• metaphor

IVF våren 2018

Åh, jag är så lycklig så jag spricker! Idag fick vi äntligen klartecken att börja med sprayen (visserligen om tio dagar), även fast vi fortfarande väntar på landstingets remiss, dock har vi fått en tid bokad där hos kurator den 8/2, men utredningen är klar. Nu ligger vi steget före så vi bara kan sätta igång när de säger ja. :) Nu kan jag äntligen planera livet lite och ha lite mer koll på när det händer saker och inte. Man är inte ett stort frågetecken längre.

Känns verkligen som att vi är på gång nu, att livets största resa börjar precis just nu!! Fantastisk känsla!! =) ÄNTLIGEN!

Läkarbesöket idag kunde inte gått så mycket bättre. WIIII <3

• metaphor
    Bloggsombearbetning skrev 2018-01-17 20:16:11 följande:
    Vad härligt! Önskar er all lycka till!!
    TAck så hemskt mycket!! :D iiihhh!!!
  • metaphor

Åh. Det är så spännande att läsa om er alla. Jag har inte ens börjat med synarelan ännu och kan redan inte sova och är helt hispig och förväntansfull ???????? inte långt kvar dock, imorgon fredag är det dags för start. Häftigt att vara så nära någonting så stort.

• metaphor
    Mariana79 skrev 2018-03-28 09:14:19 följande:

Tjejer!

Länge sedan jag skrev nu, så här kommer en liten lägesrapport. Jag och min man har nu varit på vårt 1:a vul och där var den vår älskade lilla plutt och hjärtat slog <3 Det var så underbart att se! Man har nojjat så dant, nu är 1 milstolpe nådd iallafall :)

Vi ska göra ett vul till om 2 v, vi önskade det eftersom det gick illa förra gången.

I morgon ska jag ringa till bm för inskrivning och bokning av kub ultra.

Hang in there tjejer! Ni är beundrans värda allihop <3

Kram på er,

Ps hur går det för er andra som plussat?

Ska till första besöket hos BM den 10/4, längtar så, hoppas att man kan se vårat lilla pyre då! <3 Jag är också fruktansvärt nojjig och rädd att det skall vara några fel då jag miste min son i v 25 2009 pga vattenskalle. :( Så här kommer det också bli massa extrakontroller... :) Lycka till med allt!! <3
Svar på tråden IVF våren 2018