• Padda

Ni som var illamående innan plus....

Hej alla gravida. Först och främst: Grattis till graviditeten!

Jag undrar bara om ni som var illamående ett par dagar före plus (och gärna så tidigt som någon dag innan bim) kan berätta för mig hur graviditeten fortlöpte? Var ni illamående väldigt länge och hur jobbigt var det? Eller var detta något som ni bara kände ett kortare tag innan andra symptom gjorde sig påminda?

Själv vet jag inte om jag är gravid ännu eftersom bim borde vara ca 22-24 nov och testen jag beställt inte dykt upp än. Jag skriver inte här för att bolla symptom. Utan plus ser jag mig som väldigt ickegravid men jag mådde så sjukt illa igår kväll och trodde att jag skulle spy och samma illamående verkar komma smygande även denna kväll (dock tidigare) jag är lite rädd för att jag om jag eventuellt kanske är gravid bör räkna med en hemsk första trimester när illamåendet kommer så här tidigt. Förra kägraviditeten kände jag inte ens av innan vecka 6.

Väldigt tacksam för svar då mer info om ämnet skulle lugna mig väldigt mycket oavsett om det blir plus eller mens innan helgen.

• Svar på tråden Ni som var illamående innan plus....
Svar på tråden Ni som var illamående innan plus....