Inlägg från: Anonym (singel för evigt från och med nu?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singel för evigt från och med nu?)

Vad har hänt med min lust för män?

Efter 4 år av psykisk misshandel (anser jag ) då mannen varit konstant ottogen och ljugit och lurats har jag totalt tappat lust och ork att ens prata med andra män. 
    Jag som tidigare var så glad och rolig och fick män på fall och gillade att umgås och ha fysisk kontakt m.m.: Nu när jag pratar med dem så tar samtalet snabbt slut för jag är inte så kul längre. Jag orkar inte anstränga mig alls. Jag tror dessutom att alla ljuger. Att alla har tjejer flera stycken på sidan av. 

Nu har det snart gått ett år. Jag är 37 år nu. Jag har ingen lust att dejta någon. Alla män är oattraktiv i mina ögon. Även de jag tidgare tyckt varit riktigt heta. Jag blir äcklad av dem och tycker de ser ut att lukta illa, är smutsiga osv. 

Jag tycker ockås alla män verkar falska. Jag litar inte på de alls. 

Det här är hemskt. Jag förstår att jag måste ha blivit skadad av min förra man som ljög ovh var så falsk. Men att detta skulle ta över hela min syn på män förväntade jag mig inte. 

Det blir en ond cirkel också. ÄVen om jag börjar prata med någon som på en dejtingsight. Så litar jag inte på ett ord den säger. Inte om jag får en komplimang ens. Om mannen verkar genuint intresserad får jag panik och tänker att han måste ha någon form av hjärnskada som är intresserad av mig. Förmoldligen sexmissbrukare. Så då avstyr jag det innan vi ens setts och ångrar det inte hller. 

Hur ska jag bli av med detta? Jag vill ju inte vara ensam egentligen. Har pratat med KBT nu i ett år men jag tycker inte det har hjälpt. Såklart jag föstår att det finns bra män. Men jag kan inte se dem. 

Jag känner mig helt förtrollad. 

• Svar på tråden Vad har hänt med min lust för män?
    Anonym (Man) skrev 2017-11-21 06:40:12 följande:
    Du umgås/lyssnar på feminister, med väntat resultat.
    Helt fel.
    Jag är ingen feminist i den bemärkelsen som du antyder. Tvärtom.
    Anonym (Man) skrev 2017-11-21 06:40:12 följande:
    Du umgås/lyssnar på feminister, med väntat resultat.
    Intressant hur du vänder problemet mot kvinnorna när det faktskt är en man som gjort att jag känner så här.
    Förnekelsen hos er män att ni gör fel är sanslös.
Svar på tråden Vad har hänt med min lust för män?