Aladdin asken är RASISTISK!
Varför heter det PARADIS när det är ljusa praliner och ALADDIN när det är mörka praliner? Jag anser att det är rasism. Jag uppmuntrar er att inte köpa skiten, om ni inte är lika smutsiga som SD-svansen!
Varför heter det PARADIS när det är ljusa praliner och ALADDIN när det är mörka praliner? Jag anser att det är rasism. Jag uppmuntrar er att inte köpa skiten, om ni inte är lika smutsiga som SD-svansen!
Eh nej är inte ironisk. Såklart familjeliv anser det för arr ingen annan tycker det tydligen. Men vad familjeliv anser är inte sanning!!
Aladin är en film.
Paradis är ett fint namn.
Dark chocolate matters. Det är hälsosammare också.
Men nog är mjölkchoklad faaaaaan så mycket godare ändå!
Det jävligaste är att paradiset ligger i typ caribien där det finns palmer, stränder, jungel och fint och där bor mörka folk. Dom får paradiset och vi får snöslask och helvetiskt mörker på vinten och iskallt. Inte rätt att kalla de ljusa choklardarna för PARADIS när det är helvetesväder här där mest vitingar bor och inte alls fint paradis som där mörkare bor! Blir så jäkla vrålarg! Så jävla diskriminerande detta!!!!! Ingen logik!!!! Fan vad arg jag blir!
Haha vafan
Tråden är 3 år. Låt denna sandlåde tråd vila i frid.
Tråden är 3 år. Låt denna sandlåde tråd vila i frid.
Trams.
Hade du inte avslutat med ett tramsigt "rymdkram" så kanske jag hade gjort det.
Även om tråden är gammal är ämnet högaktuellt i och med utrensningen av inaktuella loggar som Uncel Bens exempelvis. Det finns många varumärken vars logotyper behöver ses över i Sverige.
www.syracuse.com/business/2020/06/mrs-butterworth-uncle-bens-colgate-more-brands-consider-changes-after-aunt-jemima.html
Även om tråden är gammal är ämnet högaktuellt i och med utrensningen av inaktuella loggar som Uncel Bens exempelvis. Det finns många varumärken vars logotyper behöver ses över i Sverige.
www.syracuse.com/business/2020/06/mrs-butterworth-uncle-bens-colgate-more-brands-consider-changes-after-aunt-jemima.html
Det borde byta namn så att alla chokladaskar bara heter chokladask så ingen blir kränkt.