• Tom Araya

Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?

Anonym (Jag) skrev 2017-11-17 10:19:50 följande:

Jag tänder enormt på att min sambo dominerar mig i sovrummet, dock bara i sovrummet. Utanför är jag en väldigt kontrollerande person. Kan det vara därför jag gillar att släppa kontrollen i sovrummet? Grejen är att ända sedan högstadiet har jag haft den tanken, att jag vill ha en stark man som kan "sätta mig på plats" ( i sovrummet bara vill jag förtydliga) Ni som också gillar bdsm, varför? Hur ser era " senarion" ut när ni myser? :) Något ni tänder lite extra på,?

Jag tänder på att dominera, att hon låter sig "utnyttjas", att jag fostrar henne lite, att jag tar henne hårt, att jag gör som jag vill.
    Dock har jag väldigt svårt att släppa loss de sidan av mig själv om jag inte bara vet att hon uppskattar det, utan hon även är tydlig med när hon vill ha hårda tag och när det passar sig bättre med lite mer mjukt, med ömhet och omtanke.
    Allra bäst är det om hon tigger och ber lite...
  • Tom Araya
    Aika skrev 2017-11-19 16:49:09 följande:
    Ingen tvingar mig till något. En dag kanske även jag upptäcker BDSM men i nuläget känns det hela osmakligt. Tiderna förändras och vi med den. Du får gärna kalla mig gärna för troll, moralist eller vad som helst.
    Det finns de som tycker att sex överhuvudtaget, eller t.o.m. en kyss, en kram eller att överhuvudtaget umgås med det motsatta könet är osmakligt.
    Man bör nog komma till insikt att olika sexuella preferenser i mångt och mycket är som att gilla olika maträtter och oftast inte är märkligare eller mer anmärkningsvärt än så.
Svar på tråden Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?