Inlägg från: Anonym (Udergiven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Udergiven)

Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?

Det finns inget som gör mig så kåt som att en man dominerar mig... Att han är bestämd, hård och drivande och tar i mig på ett sätt som visar att det är han som har kontrollen och bestämmer.. Att vara undergiven är så otroligt eggande. 

Jag är en kontrollmänniska annars men vid sex vill jag känna mig maktlös...

Skulle så gärna utöva och utforska detta mer men de män jag varit med har varit för snälla och inte "vågat" dominera mig. Önskar att jag hittar någon mer dominant man en vacker dag som vågar tänja på gränserna lite..

Fantiserar om detta ofta. 

• Anonym (Udergiven)
    Robert Mitchum skrev 2017-11-19 08:31:35 följande:
    Eller hur? Kan det inte bara vara kul? Det måste ju inte sökas anledningar till allt djupt ner i själen. Min erfarenhet är att många, om inte de flesta, tjejer gillar att bli dominerande. Allt från att de gillar att man håller dem i ett fast grepp när man knullar till att de helst vill att skinkorna ska svida av smärta ungefär som du beskriver det. Och det är ju kul, det gillar jag. Men inte känner jag att jag måste reda ut varför jag eller damerna känner så. Är det kul och du blir kåt så är det rätt. Simple as that.
    Eller hur! Jag är tex inte ett dugg ojämställd i övriga livet men i sängen vill jag känna att det är mannen som styr.. Om det är det som får mig kåt, så varför inte? Har också fått uppfattningen att de flesta kvinnor känner såhär, varför vet jag inte men tror det är mer normalt än onormalt helt ärligt... Och vet inte hur män känner men kan tänka mig att det är vanligare att de går igång på att få vara den dominanta. Tror det kan vara ganska primitivt helt enkelt... 
Svar på tråden Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?