• Pussan

Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?

Eena skrev 2017-11-17 19:30:54 följande:

Jag vet inte. Vet bara att sex blir så mycket mer intensivt och njutbart för mig med en dominant man

Håller med. Det är svårt att förklara, det är både en mental och en fysisk kick när man ligger på gränsen mellan smärta och njutning. Eller rättare sagt när man kombinerar smärta och njutning, att få ränder på röver som svider lite samtidigt som man får klittan mjukt smekt eller slickad....
  • Pussan

En anmärkning i marginalen; jag skulle vilja byta ut ordet sovrummet mot sexlivet i denna tråden.
    För i sovrummet...sover man ju. Tycker det är mycket roligare att knulla i soffan, på matbordet, hallgolvet, garaget,,,eller...ja...i bilen, på balkongen.... och han får gärna vara dominant överallt.
    Eller så kan jag vara det ibland!

• Pussan
    Anonym (AlfonsKnopp) skrev 2017-11-18 20:56:36 följande:

En del män känner behov av att få vara den dominerande parten under sexakten och lever därför ut sina lustar genom "bdsm". Det är pisk, smisk och bestraffning. I vårt allt mer jämställda samhälle är detta ett sätt för dessa män och få visa sin "kraft"  och dominans varpå kvinnan är oftast är underkastad. Personer som sysslar med "bdsm" tenderar enligt undersökningar att leva i gamla könsroller och i de fall där förnedring ingår i rollspelet är detta ett uttryck för bristande självkänsla hos mannen.

OMG...kan man inte bara få bli kåt av att stå på alla fyra med bundna händer och samtidigt få ränder på röven av ett skinnbälte och samtidigt bli knullad hårt och bestämt bakifrån utan att bli psykoanalyserad?
  • Pussan
    Tusselina skrev 2017-11-18 22:57:49 följande:
    Ja ingen av de länkarna gav ju något av det du hävdade och den första länken till en undersökning baserad på så lite som 20 personer och som handlade om stigmat att "komma ut". Den andra inte heller alls om det du hävdade.

Sa inte att "kvinnor generellt dominerar" utan påpekad att din "teori" inte ens är en logisk idé när de gäller de fall/relationer där kvinnan är den generellt dominanta parten (där "generellt" syftar på den mest förekommande interaktionen - det är nämligen inte helt ovanligt att man byter lite vem som är "top" - alltså relationer där det är kvinnan som är dominant den mesta tiden).
    ¨enligt undersökningar¨ är en formulering som ungefär motsvarar kvällstidningarnas
    ¨Uppgifter:¨
    ¨Zlatan aktuell för Brynäs¨
    ¨XX berättar om otroheten (som hände 1987, men i alla fall....)¨
    osv
  • Pussan
    Anonym (. 2) skrev 2017-11-19 11:46:10 följande:
    Jag blir inte kåt på bögporr eller orgier, det är inte min kopp te. För den sakens skull moraliserar jag inte över homosexuella eller polyamorösa, deras kopp te är inte min. Plättlätt.

Känner du dig som en större och bättre människa när du demonstrerar dina aversioner inför andra människors livsval?
    Sorry, now you have lost me completely?
    Var, när och hur har jag demonstrerat mina ´aversioner inför andra människors livsval?¨
    Jag skrev ju tvärt om, varför kan man inte bara få göra som man vill utan att bli psykoanalyserad; ?
    Snälla, förklara!

Pussan skrev 2017-11-18 22:12:03 följande:
    OMG...kan man inte bara få bli kåt av att stå på alla fyra med bundna händer och samtidigt få ränder på röven av ett skinnbälte och samtidigt bli knullad hårt och bestämt bakifrån utan att bli psykoanalyserad?
    Jag blir inte kåt på bögporr eller orgier, det är inte min kopp te. För den sakens skull moraliserar jag inte över homosexuella eller polyamorösa, deras kopp te är inte min. Plättlätt. 

Känner du dig som en större och bättre människa när du demonstrerar dina aversioner inför andra människors livsval?
Svar på tråden Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?