Varannan vecka spårar ur!
Tur för mina bonusbarn att de inte har någon bonusmamma som ser sig ha mer rätt till hemmet än dom.
Tur för mina bonusbarn att de inte har någon bonusmamma som ser sig ha mer rätt till hemmet än dom.
Det där satans springet fram och tillbaka kan förstöra nerverna på vem som helst..
Hemmet tillhör de vuxna, och det är de vuxna som beslutar ang hemmet också.
Ska den ena vuxna och dess barn ha monopol på hemmet, så får de bo ensamma.
Hon och sambon ska ju hyra ytterligare en lägenhet, tillsammans! Så de kan alternera som de vill, och inte bara behova ha en bostad och ta hänsyn till den/de andra. Barnet har ju två bostäder och ska kunna komma och gå som det vill oavsett orsak, så ska ju de vuxna ha det så också. Känner TS for att vara ensam när sambon jobbar hemifrån ska hon kunna vara i den andra bostaden, känner sambon for att ha fest med sina jobbarkompisar medan TS vill ha lugn och ro ska han kunna vara i den, etc.
Det är hela familjens hem.
[/quote
[quote=78238199][quote-nick]Ess skrev 2017-12-01 19:19:36 följande:[/quote-nick]
De dagar barnet enligt avtalet skulle komma, ja. Men inte de övriga dagarna, då fick det gå till den andra förälderns hem.
Först nämner du negativa känslor. Sen "negativt inställd till ens barn". Var tror du negativa känslor är? När blir negativa känslor riktade till ett barn? Jag tror inte du har tänkt färdigt i den här frågan.