Dåligt resultat på KUB 5mm nackspalt
Så jobbigt med denna väntan så jag går under snart!!!!Sa läkaren som gjorde provet någonting om hur lång tid det brukade ta ?
Läkaren sade att vi skulle ha resultatet senast fredag, vad sade hen till er?
Så jobbigt med denna väntan så jag går under snart!!!!Sa läkaren som gjorde provet någonting om hur lång tid det brukade ta ?
Den korta analysen skulle bara ta ett par dagar sa han!!? Men den långa skulle inte bli klar fören på tisdag eftermiddag trodde han. Dom borde ju dock höra av sig om den korta alltså trissomierna denna vecka i vilket fall, så förstod jag det som!!
Alltså den här dagen är det värsta hittills, jag har så ont i magen. Är det ett bra tecken om dom inte ringer idag tro??!
Håller tummarna för er!
/Mamma till kärnfrisk '4.0'
Hela helgen kommer ju vara förstörd om man inte får något besked idag. Vad beskedet än blir så är det ju bättre än den här ovissheten, att segla mellan hopp & förtvivlan!!
Inget brev idag heller!!
Ringde in till ultraljudsmottagningen innan idag igen och BM skulle kolla om de hade fått in något resultat. Hon hörde av sig nu igen och det hade inte kommit något resultat. Så hon ringde labbet i Linköping där de sade att de hade postat ett resultat till mig idag. Jag vågar inte riktigt tro på det förrän jag ser brevet, men det verkar ju lovande iaf :)
Men Gud va härligt! Kommer det på posten så ska det ju vara bra!
Min läkare från Falun ringde vid kl 15 idag. Inga avvikelser på trissomi 13,18 eller 21!
Nu väntar jag på långanalysen som kommer nästa vecka. Jag borde vara lättad, men jag har verkligen inte pustat ut! Det känns att det är så många moment kvar. Nackspaltens storlek kan ju vara ett tecken att något annans är fel.
Usch vad jag lider med er. Bara en knapp vecka sedan jag var i samma hemska sits. Jag tycker ni ska ringa (igen om ni ringt tidigare)! De kanske kan se provsvaren nu. Det kanske kan göra att ni slipper ovetskapen i helgen.
Hur går det Tjorven, har du fått brevet idag ? :)